Wednesday, July 27, 2016

5 Tahun Sepi Tanpa Anak, Akhirnya Hamil

Nama Pengedar : Farah Alina
Teringat kisah tragis seorang customer saya ni. Nama dia Bella. Dia takde dalam facebook friend saya ni sebab katanya dia tak minat main fb. Ehe.. Macam pelik je kan

Bella ni tengah ikhtiar nak hamil. Macam2 dah dia usaha tapi belum rezeki, semuanya tak berhasil. Dia dah hampir putus asa. Sampai kan dia cakap "Tak larat dah aku. Tak tau nak buat apa lagi. Jumpa doktor katanya aku dan suami ok je. Belum rezeki kami la tu. 5 tahun dah aku berdua hidup dengan suami. Kalau dah takdir sampai bila2 pun aku dah redha."

Masa saya dengar tu, saya simpati sangat. Saya faham 5 tahun tu bukan kejap, lama tu. Saya yang tunggu 3 bulan lepas nikah baru hamil pun dah rasa lama, apa lagi 5 tahun..

Saya faham sangat naluri membuak buak seorang wanita yang nak jadi ibu. Sebagai seorang SID shakli, takkan lah saya nak dengar dan tumpang nangis je kan, so terus saya suggestkan Bella untuk ikhtiar dengan vivix. Mula2 Bella tolak, kata nya dia taknak kecewa lagi. Mengharap pada sesuatu yang tak pasti.

Saya cuba charge dan sebarkan aura positif kepada dia. Sangka yang baik2 Bella, Allah tu mengikut sangkaan hambaNya. Jangan putus asa selagi masih ada harapan. Kalau kau yakin dengan aku, kau cuba vivix ni Bell. InsyaAllah aku yakin vivix takkan kecewakan kau.

Lepas puas dipujuk, akhirnya Bella setuju nak beli vivix. Pesan saya letakkan sepenuh pergantungan dan tawakkal kepada Allah.

Lepas 2 bulan tu, Bella call saya. Nangis2 dia. Bukan dah tahap esak esak, tapi memang tangisan yang over giler! Sobss! Saya dah cuak. Macam2 benda yang melilau dalam fikiran. Saya tepis andaian2 negatif yang ada dalam minda. Lepas dia dah tenang sikit, baru dia cerita.

"Farah, aku dah mengandung. Baru je sangat lagi ni. Doakan aku ye.. Aku nak ucapkan terima kasih sangat kat kau sebab kau banyak tolong aku. Kau perkenalkan kat aku vivix ni, aku bersyukur sangat!!"

Allah!!!!!! Tanpa sedar, saya pun turut nangis sekali. Sebak sangat. Percaturan Allah tu Maha Sempurna. Allah Maha Baik, kita usaha. Letakkan sepenuh harapan dan keyakinan pada Dia, pasti akan ada keajaiban. Miracle will happen when we believe.

Sekarang ni, anak Bella dah berumur 3 bulan. Dah selamat dah bersalin, dah habis pantang pun. Paling tak sangka, Bell dapat anak kembar tau! Seorang laki dan seorang lagi perempuan. Memang comel sangat! Putih gebu.. No wonder lah kan.. Baby shaklee! Hehe. Lepas da percaya 200% dengan vivix, Bella terus sambung consume set hamil dan set pantang shaklee.

Kisah saya dengan Bella ni memang takkan pernah saya lupa. Saya gembira sangat dapat bantu Bella dan saya nak bantu ramai lagi insan lain untuk lebih sihat, cantik, bahagia dan gembira. Kegembiraan customer saya adalah kegembiraan saya bersama. Im happy when u are happy.

Bila setiap kali saya share kisah ni, Nak nangis rasa. :')

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau
 

Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/ 


Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive