Thursday, December 27, 2018

6 Bulan Konsisten Amalkan, Buah Pinggang Tahap 4 Sudah Dapat Berfungsi




" Kak...mak saya ada masalah buah pinggang, saya nak beli vivix try bagi mak makan".

Secara jujurnya Kak Soffi memang takut sangat nak jual vivix kat orang yang sakit buah pinggang ni. Sebab keadaan mereka ni biasanya dah teruk.

Tapi syukur alhamdulillah, setelah 6 bulan konsisten, petang semalam, makcik tu call cakap ngan Kak Soffi sendiri.

" Doktor terkejut tengok ujian darah makcik, dia kata darah makcik elok dah berbanding dulu, buah pinggang dah boleh berfungsi dengan baik ni. Doktor tanya makcik ada makan ubat luaq ka,? Makcik tak berani la nak habaq makan vivix, takut satgi doktor tu marah. Pasni
Makcik kena jumpa doktor semula bulan 3 ni.
 
Hari tu depa nak tebuk dah, makcik dah sakit buah pinggang tahap 4, nak kena buat dialisis...tapi sebab makcik sakit depa tak jadi buat.

Makcik rasa makcik nak terus makan vivix ni saja la. Kalau buat dialisis lagi mahai. Sekali buat rm300. Kena buat 3x seminggu. Sebulan dah ribu-ribu.

Kak Soffi pun tolong kira kat makcik tu...rm3600 makcik.

Tu lah lagi mahai...makcik tak larat aih nak kena pi ulang duk cuci. Makcik makan vivix ni sebotoi boleh tahan 20 hari. Baru rm380 lagi murah. Badan makcik pun tak teruk.

Dengar sore makcik tu bercerita dengan penuh semangat dan ceria, walopun kak soffi tak nampak muka dia, tapi kak soffi boleh rasa makcik dah betul2 sihat berbanding dulu hanya terlantar, pakai pampers tapi sekarang dah boleh berjalan dan uruskan diri sendiri.

Vivix ni bukan ubat untuk merawat, tapi suplemen yang dapat memperbaiki sel yg rosak, memberikan tenaga kepada sel, mengelakkan kerosakan sel dan melindungi sel.

Syukur Allah bagi kelebihan untuk menyembuhkan pesakit buah pinggang macam makcik ni.

Korang kalau ada yang hadapi masalah buah pinggang, boleh lah ikhtiarkan dengan vivix. Insyallah mungkin anda juga dapat sihat seperti makcik ni. Anak nya tak pernah missed beli vivix untuk mak beliau.

Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Buah Pinggang Tahap 4. 

 

Terdapat 2 faktor yang kerap dikaitkan dengan penyakit buah pinggang iaitu
  1. Keradangan sistemik
  2. Tekanan oksidatif: ketidakseimbangan antara pengeluaran radikal bebas dan kapasiti antioksidan. Umpama tekanan oksidatif adalah seperti paku yang terbiar dan berkarat dengan sendirinya. Semakin lama karat akan melemahkan paku. Begitulah dengan buah pinggang. Tekanan oksidatif menyebabkan tisu buah pinggang semakin lemah dan ini dikaitkan dengan masalah buah pinggang.



 
Resveratrol membantu mengurangkan keradangan dan tekanan oksidatif pada penyakit buah pinggang. Resveratrol dalam banyak kajian telah menunjukkan kesan yang baik termasuk:
  • Berperanan sebagai anti radang
  • Membantu meningkatkan pengeluaran enzim antioksidan
Secara spesifiknya, Vivix dan resveratrol terbaik untuk nutrisi buah pinggang melalui 7 cara:
  1. Antioksidan: mengurangkan tekanan oksidatif pada sel nefron buah pinggang dan mengelakkan berlaku kerosakan yang lebih teruk pada saraf buah pinggang.
  2. Meningkatkan struktur dan bentuk buah pinggang yang normal
  3. Mengurangkan penggumpalan platlet pada buah pinggang
  4. Mengembangkan salur darah pada buah pinggang
  5. Mengurangkan proses lipid peroksida.
  6. Mengurangkan kematian sel saraf buah pinggang
  7. Memberikan tenaga pada sel sekaligus pesakit buah pinggang akan merasa bertenaga
Tidak salah untuk kita berikthiar selagi kita ada kemampuan. Kalau ada yang hadapi masalah buah pinggang, boleh lah ikhtiarkan dengan vivix. Insyallah mungkin anda juga dapat sihat seperti makcik ni.


Dengan Pembelian 1botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya. Dengan setiap pembelian melaluli saya anda layak untuk mendapatkan konsultansi secara percuma:
 
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/  
 
Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni di atas adalah dari pengguna produk vivix Shaklee yang sebenar. Namun hasilnya mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive