Friday, July 3, 2015

Cegah Badan "Berkarat" Dengan "Tonik Ajaib" Vivix

Vivix merupakan produk suplemen Shaklee yang paling ‘Premium’. Disebabkan Vivix ini mempunyai kehebatannya yang tersendiri ada yang menggelarnya sebagai “Tonik Ajaib”. Jika ada sesiapa yang mempunyai penyakit kronik seperti kanser, kencing manis dan sakit jantung disarankan anda mengambil Vivix sebagai rawatan alternatif.
Vivix merupakan makanan tambahan yang boleh membantu merawat penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung dan juga diabetes
Kenapa Perlu Ambil Vivix Shaklee? 
Tahukah anda, setiap hari sel badan kita mengalami risiko teroksida disebabkan pemakanan seharian kita? Lebih-lebih lagi kalau kita mengamalkan pemakanan yang tinggi dengan karbohidrat.
Bila gula dan protin bergabung, ia akan menyebabkan pengoksidaan sel badan atau AGE, atau ayat panjangnya Advanced Glycation End-Product. AGE adalah situasi di mana sel badan kita akan menjadi ‘keras’ dan kurang daya serapan justeru lebih cepat rosak.

Analogi mudah sebagai contoh untuk memahami konsep sel badan teroksida adalah seperti besi yang berkarat. Bila besi berkarat, besi itu rosak, rapuh dan tak berguna lagi. Akhirnya kena buang, betul tak? Begitu juga sel dalam badan kita. Kalau teroksida, sel badan kita akan rosak dan lepas tu tak berguna. Ini akan menyebabkan penyakit di dalam badan.

Di sinilah pentingnya suplemen Vivix Shaklee kerana ia melindungi sel badan dari ‘berkarat’ atau rosak. Sel badan yang ‘berkarat’ atau rosak ini boleh menyebabkan penyakit kronik seperti kencing manis, sakit jantung, darah tinggi atau kanser.
Tak perlu tunggu berusia… Sejak muda lagi aktiviti ‘pengaratan’ ini mula berjalan disebabkan pemakanan kita yang kadang-kadang kurang sihat.

Bagaimana Vivix Berfungsi?
Vivix memainkan peranan penting untuk melindungi sel badan dari ‘karat’ teruk. Ia mengandungi resveratoral, iaitu sejenis bahan yang mengelakkan AGE atau ‘proses pengkaratan’ sel dalam tubuh.
Jadi, jelas lah Vivix bukan hanya untuk warga emas atau bila dah datang sakit kronik, baru nak ambil. Vivix merupakan suplemen yang membantu kita mencegah kerosakan sel.

Dibawah ini saya kongsikan secara ringkas tentang bagaimana Vivix berfungsi:

1. Meningkatkan Ketahanan Sel Badan
Kajian klinikal membuktikan bahawa Vivix mampu menumpulkan biological stress response yang menyebabkan penuaan sel.
Vivix Meningkatkan Ketahanan Sel dan Menghalang Penuaan
2. Meningkatkan Penghasilan Tenaga
Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua.
Vivix terbukti secara klinikal dapat membantu meningkatkan penghasilan tenaga yang biasanya semakin berkurang apabila kita berusia
3. Melindungi & Membaiki Sel
Kajian membuktikan ramuan yang terdapat dalam Vivix boleh melindungi dan membaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas daripada persekitaran kita seharian.
Kandungan dalam Vivix terbukti boleh membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak
4. Menghalang Pembentukan Protin AGE
Kandungan Vivix terbukti melalui kajian klinikal, mampu mengaktifkan genetic regulator dan memperlahankan pembentukan protin AGE yang boleh menyebabkan kerosakan sel.
Kajian juga membuktikan kandungan Vivix boleh menghalang pembentukan protin AGE yang berbahaya dan boleh merosakkan sel
Cara Pengambilan Vivix 
Vivix hanya perlu diambil sehari sekali sebanyak satu sudu teh. Walaupun satu sudu teh kelihatan sikit, tapi khasiat dan kelebihannya tersangat hebat.

Berkesan ke Vivix? 
Alhamdulillah setakat nih banyak testimoni positif, terutamanya daripada bekas pesakit kencing manis (diabetes).
.



 

Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-  
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive