Friday, July 3, 2015

Rahsia Kandungan "Tonik Ajaib" Vivix Di Bongkar

Apa Itu VIVIX ?


VIVIX™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan anti-penuaan semulajadi.

4 MEKANISME VIVIX SHAKLEE

1. Membantu melindungi dan membaiki DNA

Kandungan Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA. Setiap hari, sel-sel tubuh badan kita diserang oleh hampir sejuta agen yang mampu merosakkan DNA kita. Ia mampu merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan ‘typo’ (kesilapan susunan DNA dari yang asal) yang mana ini boleh mengganggu fungsi sel. Vivix mengandungi resveratrol iaitu sejenis anti-oksidan yang sangat hebat dan terbukti membantu melindungi DNA dari terus rosak. Pada masa yang sama membetulkan sel-sel yang telah rosak.

2. Pengawalaturan gen 

Kerosakan dan kecacatan DNA boleh menyebabkan kemerosotan umur pada tahap sel. Dalam satu penemuan utama ramuannya,Vivix membantu mengaktifkan satu sistem pengawalan genetik utama yang membantu melambatkan penuaan terus pada tahap sel.

3. Biogenesis Mitokondria

Mitokondria sangat penting dalam penghasilan tenaga yang diperlukan oleh sel. Mitokondria merupakan penjana tenaga dalam tubuh. Apabila jumlah mitokondria berkurangan, kecekapan sel badan dalam menghasilkan tenaga juga berkurangan. Salah satu kelebihanVivix adalah ia menggalakkan biogenesis (penghasilan baru) bagi memastikan penghasilan tenaga sentiasa mencukupi seperti yang diperlukan oleh sel.

4. Melambatkan pembentukan protein AGE 

Pembentukan dan pengumpulan protein AGE (Advanced Glycation End Products) boleh menyebabkan kerosakan pada tahap sel yang mengganggu kekuatan dan jangka hayat sel. Ramuan Vivix yang mengandungi 10x ganda resveratoral (kandungan unik dalam Anggur Muscadine) sangat membantu melambatkan pembentukan protein AGE itu tadi.

Vivix Kaya Dengan Resveratrol

Resveratrol merupakan sejenis Anti-Oksida yang terdapat dalam buah anggur. Anti-Oksida sangat penting untuk mengelakkan sel badan daripada ‘berkarat’.

Mengikut kajial klinikal, Resveratral sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas. Radikal bebas merupakan atom yang tidak stabil yang terhasil disebabkan pencemaran, cahaya matahari dan pembakaran lemak dalam badan. Ianya boleh menyebabkan pelbagai penyakit termasuk kanser dan sakit jantung.

Resveratrol banyak terdapat di dalam buah anggur, paling banyak pada kulit buah anggur. Ia asalnya berfungsi untuk mengelakkan buah anggur daripada diserang kulat atau fungus. Dalam banyak-banyak spesies buah anggur, buah anggur jenis muscadine adalah anggur yang mempunyai tahap resveratrol paling tinggi.

4 Kandungan Utama Dalam Vivix


1. MUSCADINE GRAPE

Anggur yang terhebat ini adalah satu-satunya anggur semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom. iaitu 20 kromoson dan kerana inilah ianya mempunyai lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.

Vivix shaklee ni juga mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria. Anggur muscadine dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti radang.

2. ELDERBERRY ATAU SAMBUCUS NIGRA

Elderberry juga dikenali sebagai Sambucus Nigra. Buahnya bulat kecil berwarna purple gelap. Warna dia lebih kurang macam anggur. Buah ni banyak tumbuh di Eropa, Amerika Utara, Asia dan Inggeris. Elderberry merupakan jamu popular dan telah lama digunakan dalam perubatan tradisional.
  • Telah terbukti sangat efektif dalam perubatan dan penyembuhan flu dan juga digunakan untuk mengubati penderita flu selsema epidemi di Panama pada tahun 1995.
  • Kandungan vitamin C yang tinggi membuatkan jus elderberry sangat bermanfaat dalam perubatan penyakit yang disebabkan kerana jangkitan virus dan bakteria.
  • Kemampuannya untuk mencegah dan mengubati kanser, fakta dikaitkan dengan antioksidan dalam kandungannya.
  • Meningkatkan sistem kekebalan tubuh serta sangat membantu dalam mengubati penyakit AIDS dan kanser.
  • Menurunkan kadar kolestrol dan mengurangkan kolestrol jahat. Hal ini sangat bermanfaat dalam mencegah penyakit jantung.

3. PURPLE CARROT

Ia adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak dalam semua carrot dan ia bertanggungjawab mengurangkan diabetes.

4. POLYGONUM CUSPIDATUM

Polygonum cuspidatum (knotweed jepun) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia, yang juga banyak ditemui di amerika utara dan eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol. Polygonum Cuspidatum banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement anti penuaan.

Jadi, itulah dia rahsia kandungan vivix shaklee yang selama ni ramai tertanya-tanya. Memang hebat sangat kan. Sebab tu la ia dapat membantu ramai orang yang memerlukan. Alhamdulillah.

Cara Mudah & Murah Untuk Dapatkan Khasiat Resveratrol

Shaklee telah memudahkan kita untuk mendapat khasiat dan kelebihan resveratrol ini dalam bentuk suplemen yang dinamakan Vivix. Vivix berbentuk cecair dan boleh diminum.

Vivix mengandungi 10 kali ganda resveratrol dari produk kesihatan resveratrol yang lain. Ini kerana selain anggur muscadine, ia turut mengandungi tumbuhan yang juga tinggi kandungan resveratrol yang dikenali dengan nama polyganum cuspidatum.

Kajian Saintifik terhadap khasiat RESVERATROL:

Banyak kajian klinikal telah dijalankan untuk mengetahui kelebihan resveratrol. Alhamdulillah, kajian telah membuktikan ianya berkesan untuk merawat penyakit darah tinggi, kencing manis, kanser, alzheimer.

Resveratrol juga sangat digalakkan untuk mereka yang ingin awet muda. Malah ujian makmal yang dilakukan menunjukkan Vivix Shaklee boleh membantu anda rasa muda 25 tahun!


Resveratrol dapat perhatian lebih bila melibatkan anti-penuaan. Pelbagai ujikaji makmal dan penelitian awal jelas menunjukkan bahawa Resveratrol mampu melindungi badan dari beberapa penyakit termasuklah:

1. ANTI-RADANG

2. KANSER PARU-PARU

3. KANSER PROSTAT

4. KANSER PAYUDARA

sel kanser,kanser,resveratrol,kanser payudara,kanser payudara,vivix shaklee,

5. KANSER KOLON

6. DIABETES

7. JANTUNG



Jadi tidak hairanlah kenapa harga vivix dikatakan mahal kerana kandungannya terdiri dari bahan yang premiun dan manfaatnya juga sangat banyak dalam membantu meningkatkan tahap kesihatan seseorang. Namun jika dibandingkan dengan nilai kesihatan yang tidak terbayar ternyata vivix adalah lebih murah nilainya.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. Selamat Membeli belah bersama Shaklee!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/  

Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Setiap testimoni adalah dari pengguna produk vivix Shaklee yang sebenar. Namun hasilnya mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive