Wednesday, October 21, 2015

Kenapa Ambil Supplement Shaklee Sakit Makin Bertambah???

 
Saya ada mengambil set kurus semasa dalam berpantang. Pada mulanya tidak ada perubahan yang ganjil berlaku kepada saya. Tapi bila sudah masuk minggu ketiga kulit saya mula terasa gatal-gatal. Makin digaru makin sedap pulak sampai berdarah. Lepas tu kulit mejadi bengkak-bengkak satu badan seperti sopak garam. Tak tahu saya puncanya dan nak buat camna, kebetulan ada bedak sejuk jadi saya lumurkan bedak sejuk tu. Rasa sejuk bedak tu mengurangkan kegatalan yang dialami oleh saya.

Saya mula terfikir ni kesan ambil supplement Shaklee kot, tak pernah jadi macam ni. Untuk menguraikan kekusutan yang ada difikiran, terus saya tanya dengan sahabat saya yang juga pengguna Shaklee.
Masa tu baru saya tahu rupa-rupanya saya sedang mengalami "HEALING CRISIS".

Apakah itu Healing Crisis?
Healing Crisis, Proses pemulihan atau  proses penyembuhan. adalah dimana badan sedang bekerja keras membuang sakit dan toksin lama sebelum fasa cergas dan sihat muncul. Oleh kerana sakit sudah lama bertapak tanpa kita sedari, badan perlukan masa untuk menyingkirkan. Akibatnya badan akan rasa lebih sakit pada peringkat awal. Penyelesaiannya ialah teruskan supplemen shaklee dan minum air kosong dengan banyak. Supaya proses penyingkiran sakit lebih mudah, lancar dan cepat berakhir. Selepas itu, badan yang lebih sihat akan dapat dirasai!

Semasa healing crisis berlaku, sakit yang sudah terpendam lama didalam tubuh badan kita tanpa kita sedari, akan lebih jelas menunjukaan simptom atau kesan penyakit tersebut. Ini kerana supplemen telah membantu sistem dalam tubuh badan kita memperbetulkan "indicator" atau penunjuk supaya dapat mengesan masalah atau penyakit didalam badan.
 
Seterusnya badan anda akan menghasilkan tindak balas untuk FIGHTING  dengan penyakit2 ni!!!. SubhanAllah hebat kan Allah ciptakan Fisiologi tubuh badan manusia ni. Tapi kalau indikator dalam badan kita sendiri bermasalah maka tiada signal/tanda diberi untuk tubuh badan melawan penyakit tersebut, pada fikiran anda apa akan berlaku?

Healing crisis sering berlaku bila kita amalkan makanan tambahan semulajadi iaitu vitamin & herba semulajadi. Kenapa pengambilan Ubat  tidak menunjukan kesan sebegini? Kebanyakkan ubat bersifat menghilangkan dan meredakan rasa sakit bukan memerangai punca akar umbi. Bila kita jumpa doktor, kita dalam keadaan sakit dan doktor akan bantu menghilangkan rasa sakit sesegera yang mungkin.

Contoh mudah untuk kita fahami berkaitan Healing crisis.
Bila pesakit yang ada kanser mereka perlu menjalani rawatan kemoterapi. Kemoterapi ini berfungsi untuk membunuh sel kanser iaitu punca kanser. Sakit tak kemoterapi? Sakitkan! Begitulah, kalau nak mencari PUNCA, memang akan menyakitkan. Seperti juga proses HEALING CRISIS yang mencari punca bukan cuma menghilangkan rasa sakit tanpa mencari punca. Namun, HEALING CRISIS akibat Shaklee akan bawa pada rasa lebih sihat, cergas & cantik !!! Berbaloi ! 

Saya nak kongsi juga info healing crisis ini untuk buat kita lebih faham, tenang dan sabar menghadapinya.

 
  • Percaya tak ada orang yang ada fibroid tak tahu dia sedang ada fibroid sehinggakan dia ambil GLA?
  • Percaya tak ada yang ayahnya yang sedang sakit jantung berlubang, injap dah blok tapi ingat ayahnya hanya ada gout. Hanya sedar bila kakinya bengkak teruk lepas ambil vivix!
Takutnya Nak Ambil Shaklee yang Semulajadi ni?
Jadi, jangan risau sekiranya anda mengalai simptom-simptom di atas. Teruskan pengambil vitamin jangan berhenti, cuma kurangkan dos dan gandakan pengambilan air masak. Krisis penyembuhan ini akan berhenti. Berap lama ia akan berhenti itu bergantung pada individu, sebab setiap orang itu memang berbeza walaupun mengambil vitamin yang sama. 
 
Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee dan anda layak untuk mendapat konsultasi secara percuma:-  Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive