Tuesday, October 13, 2015

Perbezaan Vitamin E Semulajadi Dengan Vitamin E Sintetik

Ramai yang tanya ada perbezaan ke Vitamin E Shaklee dengan yang lain-lain kat pasaran tu. Dekat farmasi pun ada berlambak, dah tu lagi murah dari Vitamin E Shaklee. Jawapannya JELAS sekali ada perbezaan.Jom kita tengok apa perbezaan yang LUAR BIASA vitamin E Shaklee dengan Vitamin E jenama lain.

Perbezaan Vitamin E Shaklee berbanding jenama lain di pasaran 
  1. Dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, cuba tengok pada botolnya tertulis d-alpha tocopherol-tanda "d".

    Bagaimana nak pastikan vitamin E yang anda beli adalah yang semulajadi? 
    Anda boleh semak pada bahagian kandungan vitamin seperti di bawah. Jika vitamin E yang anda beli adalah semulajadi, kod 'd' akan digunakan, jika ianya vitamin sintetik atau buatan, ia akan menggunakan kod 'dl' pada bahan yang digunakan.



  2. Mempunyai ‘Grape Seed Extract’ yang membekalkan prolifenol dan procyanidin Prolifenol mempunyai 20x kuasa anti-oksidan lebih hebat. Jadi Vitamin E Shaklee 20x lebih berkesan dalam mencantikkan kulit dan mencegah sel kanser berbanding jenama lain di pasaran.Procyanidin membuatkan kulit lebih elastik menjadikan kulit lebih tegang dan awet muda . 
  3. Dilengkapi dengan Selenium yang meningkatkan keupayaannya melawan radikal bebas penyebab utama pembentukan sel kanser. Setiap kapsul gel lembut memberikan: ~400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium
  4. Vitamin E adalah larut lemak dan tidak boleh diambil berlebihan. Tetapi Vitamin E Shaklee dalam bentuk d- alpha tocopherol yang mana ianya semulajadi dan hanya aktif untuk diserap bila diperlukan badan. 
  5. Ianya juga digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gamma, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap di pasaran.
  6. Tanpa perasa,pewarna dan pemanis tiruan

    Tahukah Anda?
    Vitamin E juga membantu melindungi vitamin A dan vitamin C dari dimusnahkan.Tak hairanlah kalau sesiapa yang mengambil vitamin E ni kulitnya cantik, atau kulit anaknya cantik, sebab ia menjaga sel dan melindungi vitamin C yang mencantikkan kulit
Kenapa pilih Vitamin E-Shaklee?
Vitamin E Shaklee adalah vitamin E yang semulajadi. Ini bermakna, kandungannya juga semulajadi dan bebas bahan kimia. 

Kenapa penting bagi anda mendapatkan Vitamin E semulajadi? 
Kerana kadar penyerapannya adalah lebih baik sekurang2nya 2 kali ganda berbanding vitamin e buatan.Vitamin E semulajadi adalah lebih mudah diserap berbanding Vitamin E sintetik. Kesukaran penyerapan vitamin E boleh menyebabkan toksin terkumpul dan boleh mewujudkan sel abnormal dalam tubuh kita. Terlalu banyak mengambil vitamin E juga tidak elok untuk tubuh kita.

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f2843fe2048acb2e687eeebe826db352  
Atau    
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852

 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment