Thursday, May 3, 2018

Pengalaman COD Vivix Di K Garden Hotel Sungai Petani





“ Kak Mila google dapat dua orang pengedar vivix kat Sungai Petani. Dua-dua nombor Kak Mila wassap. Tapi yang sorang lagi tak reply, soffiah yang reply dulu. Kak Mila dok baca dalam internet tu tengok gaya nampak yakin lah soffiah pengedar vivix betoi ni ada gambaq semua”

Tu lah kata-kata dari sorang customer saya pembeli vivix botol yang ke-10. Bila Allah dah kata jadi rezeki kita memang tetap lah dapat kat kita. Tapi usaha tetap kena ada, doa memang wajib dah. Saya terharu sangat sebenarnya sebab Allah hadiahkan customer yang mudah sangat pada hari closing, hari penentu untuk saya capai target.

Selesai COD kat customer di K Garden Hotel, terus pecut balik...hati rasa lapang dah, perut jer rasa lapaq hihihi...nak balik buka posa dulu. Sempat jugak customer sedekah kan kat Wafa dan Wardah sorang rm5. Rezeki ummi dan anak-anak hari tu. Pada mulanya saya berjanji nak jumpa beliau kat depan Lobi Hospital pantai ni jer, tapi mungkin ada hal yang tak dapat dielakkan saya terus ke K Garden Hotel tempat beliau menginap.

ohh yerr customer ni beli vivix untuk abang beliau yang kena kanser usus stage 4. Dah seminggu customer ni menginap kat hotel tu. Abangnya ada kat Pantai Hospital bertentangan jer ngan hotel. Semoga Allah beri kesembuhan buat abang beliau. Aamiin.



Saya Soffiah merupakan Pengedar Shaklee di Sungai Petani, Kedah. Saya menawarkan perkhidmatan penghantaran secara cash on delivery (COD) produk Shaklee bagi anda yang berada di Sungai Petani serta kawasan yang berdekatan seperti Sungai Lalang, Bedong, Gurun, Kuala Ketil dan sekitarnya. Jadi jika anda yang tinggal di Sungai Petani dan sekitarnya ingin mendapatkan produk Shaklee, anda bolehlah menghubungi saya.


Saya hanya berada di Ambangan Heights. Nak singgah ambil barang depan rumah pun boleh..sebab ramai juga yang buat camtu, balik keje singgah ambil barang shaklee ngan saya. Mudah kan.

Saya akan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda, sekiranya anda mendapatkan produk Shaklee dari saya.

Hubungi saya Pengedar Shaklee Anda di Sungai Petani :

Soffiah Mohd Shariff
SMS/whatapps: 013-4505852
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
FB: Soffiah Shariff
Lokasi : Ambangan Heights, Sungai Petani
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive