Monday, August 10, 2015

Dah Ramping Kenapa Masih Tetap Ambil Set Kurus???

Dibandingkan dulu memang Saya ternyata berbeza. Apa yang beza sgt tu?
Saya berjaya menurunkan berat bdn hampir 20kg selepas melahirkan anak ke4 dalam tempoh berpantang.

Ada yang tanya saya lepas dah kurus masih ambil set kurus shaklee tu lagi ke?
Jawapan saya yer. Jadi mereka hairan kenapa nak ambil lagi kan dah kurus membazir jer...nanti jadi makin kurus macam mana...tak bahaya ke? Soalan bertalu2 ditanya so kat sini saya nak bagi jawapan nyer.

Matlamat nak kurus dah capai alhamdulillah, tapi pada masa yang sama set tu bukan utk kurus sahaja tapi ada kebaikan lain yg luar biasa utk kaum hawa terutama yang dah beranak 4 macam saya ni.

Tahukah anda Alfalfa mempunyai kebaikan seperti Kacip Fatimah? 

Inilah rahsia kecantikan dalaman untuk Keintiman Wanita. Mesti macam tak percaya kan wahai para isteri sekalian. Kali pertama saya ambil Alfalfa dengan hanya satu tujuan " Milk booster". Alhamdulillah susu badan memang banyak Allah limpahkan untuk kedua-dua anak saya. Walau pun susu dah banyak badan dah kurus saya tak serik2 teruskan pengambilan Alfalfa. Dan akhirnya blh terasa perbezaan bila bersama suami tercinta. 
Bila tanya dekat kawan2 senior memang mereka mengakui dan tak menafikan tentang ni. AISHHH, kalau dibincangkan rasa blushing pulak baca time tu.

Antara Manfaat luar biasa Alfalfa adalah :
  • merawat keputihan yang di alamai oleh para wanita. Keputihan yang teruk boleh menjejaskan kebersihan kawasan miss'V' wanita dan lagi teruk andai keputihan tu mengeluarkan bau.
  •  merapatkan serta mengetatkan lagi miss 'V'. Rata-rata testimoni menyatakan kehebatan sebegitu. Si suami akan memuji-mujilaa si isteri ni sebab rasa kehangatan seperti malam pertama dulu. Alfalfa mengetatkan lagi tisu-tisu miss 'V' isteri dan kuasa grip akan jadi lebih power.
  • bagi yang mempunyai masalah bau badan Alfalfa sgt membantu dengan bertindak sbg detoksifikasi dan melawaskan usus anda.
Alfalfa dinobatkan sebagai raja herba. Apatah lagi Alfalfa Shaklee adalah dipilih dari sumber yang paling sempurna dan melalui pemprosesan yang tidak menjejaskan kualitinya. Semua khasiat ada dalam tu. Ia bukan sahaja untuk perapat wanita sahaja. 1001 kebaikan Alfalfa dapat diperolehi jika diamalkan secara konsisten.

Ini bukan omongan kosong nak jual barang....tapi ini sekadar perkongsian yang telah saya perolehi manfaatnya dan rasa teruja untuk dikongsikan kebaikan Alfalfa untuk kita kaum hawa khasnya dan kaum adam amnya.

Tahukah Anda supplement apa lagi  yang terdapat dalam Set Kurus yang saya ambil ni selain Alfalfa?

Lecithin


Jom kita bako jer..bako. ni ayat dalam drama "Hantu Kak Limah" Kalo anda nak tahu saya ambik lecithin untuk bakar lemak. Ditambah dengan penyusuan susu badan kalori yang dibakar berlipat kali ganda. Manfaat lain yang saya dapat dengan pengambilan lecithin ni adalah:
  • Sangat terkenal dalam membantu menurunkan berat badan. Pengambilan supplement lecithin dalam kuantiti yang banyak iaitu maksimum 6 biji sehari dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang. Lecitin juga mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian 
  • melembabkan dan menghaluskan kulit, menjadikan kulit lebih cantik dan gebu, mengaktifkan metabolisma sel dan seterusnya membantu melambatkan proses penuaan. Juga bagus untuk mencegah eczema
  • bertindak mengelmulsi kolestrol berlebihan yang menjadi punca kepada 90% kes batu karang dan dapat menyekat kejadian batu karang.
  • Kolina yang terdapat dalam soya lecithin membentuk penghantar saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang penyakit nyanyuk dan juga meringankan stress.
ESP 
 

Bila minum ESP ni perut jadi cepat kenyang...kenyang berpanjangan pulak tu. Tapi tujuan saya ambik ESP bukan untuk kurus tapi untuk memekatkan susu badan.
Pengambilan protein ESP ini bagus juga untuk membina otot dan mengelakkan dari kulit menggeleber. Ini adalah kerana protein sangat membantu dalam meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot dari bebas lemak.
Side effect lain memang sangat bombastik terutama untuk kulit....apa yang penting kena konsisten k.

Disamping itu sebagai tambahan untuk para isteri dijadikan amalan utk kekal muda jelita dari pandangan suami boleh amalkan petua ini.

Doa dibawah ini pula boleh dibaca sesudah solat mohon Allah pemilik yang memiliki dan memegang segala hati agar menjaga hati suami kita utk sentiasa sayangkan kita
.
 
 
Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee anda boleh Hubungi saya dan anda layak untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-  
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement     
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852


Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive