Wednesday, September 2, 2015

Inspirasi Kurus: 3 Bulan Turun 26 kg Dengan Cinch Shake Shaklee

Kisah inspirasi yang memberi motivasi kepada yang ingin turunkan berat badan.

Assalamualaikum semua...lamenye akak tak update apa-apa dalam blog ni, sunyi rasa...Ok sempena promosi Set Kurus Shaklee yang julung-julung kali dan jarang-jarang kali ni, akak nak share sebuah kisah yang best tentang seorang pemuda yang dalam tempoh 3 Bulan Berjaya Turun 26 kg Dengan Cinch Shake Shaklee.

Ha best tak testimoni ni, memang akak teruja sangat, tu yang buat sampai nak cerita dalam blog ni. Akak yakin ramai yang bace entri ni ade harapan yang tinggi untuk mendapatkan hasil yang sama seperti testimoni ini. So nanti akak akan highlight ape yang customer akak ni usahakan selain pengambilan Cinch Shake Shaklee.

Akak bahasakan customer akak ni sebagai Rijal Penang hihi...Time die mula-mula contact akak, memang die dah mulakan diet dengan rajin exercise dan kawal pemakanan tapi die inginkan sesuatu untuk bantu cepatkan proses penurunan berat badan.

Ditakdirkan akakla agen Shaklee yang dicari untuk membantu die. Sedikit pencerahan tentang Cinch Shake Shaklee akak terangkan buat die hubungi akak balik dan confirm nak beli. Dah beli akak advice cara makan yang tepat based on advice dari Nutritionist Shaklee
 
Selang 4 hari selepas tu Rijal Penang ni wasap akak balik katenye berat die dah turun 3 kg!. 3 kg dalam mase 4 hari wah-wah banyak tu.
Akak pun share macam-macam tips dan pengalaman akak kurus dulu. Time ni die mitak jugak senarai makanan rendah kalori. (memang sungguh-sungguh die nak slim ni).

Dari semasa ke semasa akak wasapla Rijal Penang ni untuk tengok sejauh mane perkembangan usaha diet die, kot-kot die ade masalah. Mane tahu lepas amik Shaklee asyik pening je...hihi... Akak offer die tambah Alfafa Shaklee. Sebab penting untuk kite detoks badan supaya lebih mudah badan kite slim.

 

Masuk bulan April akak ade wasap Rijal Penang ni, inform bulan ni promosi Cinch Shake dan Lecithin Shaklee so kalau die nak beli, harga memang jimat. tapi die jawab duit dah kering...Kena tunggu PTPTN masuk baru..huhu almaklum studentkan...
 

Tibe-tibe semalam tak semena-mena die wasap, siap bagi gambar die sebelum dan sesudah untuk buat testimoni. Memang akak ade mention if berat die turun 80kg akak nak gambar die. Tapi tak sangka pulak die dah buat siap-siap...
 

Alhamdulillah, seronoknye...hepi gile macam akak pulak yang slim... Bile kita ade matlamat yang jelas. Kita sungguh-sungguh, sabar dan konsisten dalam usaha mencapai matlamat. Sedar-sedar kita dah pun sampai kepada apa yang kite kejar selama ni.

Tahniah pada Rijal Penang, anda berjaya menolak pelbagai seribu satu alasan yang selalu digunakan oleh orang badan bam-bam untuk slim. Ha apemacam, excited tak nak slim? Nak tengok tak gambar Rijal Penang ni? Mesti tak sabarkan hihi...

Sebelum akak tunjuk bukti pada semua, sekarang akak nak kenalkan Cinch Shake Shaklee yang bertanggungjawab membantu Pemuda Rijal slim. Ape yang special sangat dengan Cinch ni? Memang betul-betul berkesan ke? Atau tambah perisa je nak bagi nampak hebat?
 
Cinch Shake Shaklee merupakan minuman formula proprietari yang dipertingkatkan dengan leucin. Shaklee menggunakan pengalaman penuh selama lebih 50 tahun dalam dunia nutrisi untuk membangunkan formula Cinch Shake dengan harapan penurunan berat badan menjadi lebih mudah dan selamat.

Ingat apa-apa yang kita nak isi dalam badan kita pastikan bende tu selamat untuk long term. Jangan tertipu dengan hasil yang cepat tapi ada kesan sampingan berbahaya pada badan kita. Cinch Shake memang selamat diambil, dijamin!
 
Kenapa Cinch Shake Shaklee berkesan dan berbeza dari minuman jenama lain?
  • Membantu mengekalkan jisim otot tanpa lemak
  • Menghilangkan lemak, berat dan inci (inch loss)
  • Terbukti secara klinikal
  • Diperkasa dengan leucin
Secara ringkasnya Cinch Shake berjaya membuat anda mengawal rasa lapar, meningkatkan tenaga, menyokong metabolisme dan memberi kepuasan kepada pengguna. 

Apa itu Leucin?
Asyik duk sebut leucin je, ape bende tu? 
Leucin merupakan asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh. Ia merupakan satu-satunya asid amino yang boleh merangsang sintesis protein otot. Cinch Shake Shaklee yang diperkasa dengan leucin terbukti mampu mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak dan menghilangkan lemak, berat dan inci.

Apa yang kita akan dapat dalam 1 hidangan Cinch Shake Shaklee?
  • Indeks glisemik rendah - 22, sesuai untuk pengidap kencing manis
  • Diperkasa dengan leucin untuk memelihara otot semasa menurunkan berat badan.
  • Lengkap dengan 24 jenis vitamin dan mineral
  • Tinggi protein (24g setiap hidangan) memberikan anda rasa puas dan kenyang
  • Tinggi serat (6g setiap hidangan)
  • Sumber soya bebas GMO
  • Tiada perasa, pewarna atau pemanis tiruan.
  • Rasa yang sangat enak, memberikan kepuasan semasa menurunkan berat, datang dengan 3 perisa yang sedap, lazat seperti coklat, cafe latte dan vanila.
Lagi satu hal yang sangat penting untuk kite mengambil protein ketika menurunkan berat badan supaya bile kite slim nanti badan kite tak menggeleber, lembik. Memang betul kite berjaya kurus, turunkan berat sampai berpuluh kilo tapi ape maknenye...macam dalam video ni, sedih tau.
Okla dah habis cerita Cinch Shake Shaklee. Akak akan tunjukkan gambar insan yang ditunggu-tunggu ni, camnela slim sangat ke Rijal Penang ni? Tadaa...


Ha beza tak? Apemacam? Ok Rijal Penang ni pun share dengan akak selain dari pengambilan produk Shaklee, die juga kawal pengambilan makanan, betul-betul kawal. Minum manis good bye, makan lauk bakar camtu. Petang-petang die akan main futsal atau jogging. Konsisten without failed, good bye comfort zone welcome the new me!

kredit to :dasyifa.blogspot.com

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!  
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f2843fe2048acb2e687eeebe826db352 
Atau    
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-   
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/       
Shaklee ID: 1027990 
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852

 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive