Sunday, September 6, 2015

Tak Kenal Maka Tak Cinta

 
Ada pepatah melayu lama berkata " makin tua buah kelapa,makin lemak santannya". Justeru tidak hairan lah masakan yang menggunakan santannya juga sangat sedap berbanding santan yang kurang lemaknya.

Kalo disandarkan pada bahasa ekonomi boleh saya katakan semakin lama sesuatu barangan itu berada dipasaran maka reputasi, kualiti dan kepercayaannya juga sudah pasti akan semakin baik.

Tahukah anda berapa usia Pengeluar supplement Shaklee?
Usia Shaklee dah menjangkau lebih 56 tahun atau lebih dari setengah abad. Kalo orang biasa bila umur dah sebaya ni tentu sekali ilmu dan pengalamanya lebih banyak dan berharga berbanding orang mudakan.

Agaknya jika shaklee ni tak bagus dan tak selamat mampukah syarikat gergasi pengeluar supplement ni boleh bertahan sehingga hari ni?

Tahukah anda Shaklee keluarkan lebih USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan (R&D); 70 kajian klinikal telah diterbitkan; 60 orang saintis Shaklee; 50 patents untuk menjalankan penyelidikan bagi memastikan kualiti produknya terjamin dan selamat utk pengguna seperti anda?

Tahukah anda lebih 100 kajian telah diterbitkan. Kesemua kajian tersebut dijalankan oleh pihak ketiga yang berpengalaman bagi mengelakkan ‘bias’  bagi memastikan kualiti dan produknya selamat utk pengguna seperti anda?

Tahukah anda shaklee menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun utk memastikan produknya2 mengikut piawaian, kualiti dan selamat utk pengguna seperti anda?

Tahukah anda angkasawan, pendaki gunung everest,pelumba basikal, white house dan oprah juga menggunakan shaklee?

Perlukah saya senaraikan keunggulan,kebaikan dan kepercayaan saya tentang shaklee kepada anda...bertapa selamat...berkesan dan naturalnya shaklee ini.

Bukan hanya kepada manusia tapi juga shaklee merupakan produk yang sangat mesra alam. Kita bukan sahaja dituntut menjaga hak sesama manusia...tetapi juga kepada semua benda yg hidup seperti haiwan dan alam ini.

Paling menarik, Shaklee menjadi syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral™. Ini bermaksud, tidak memberi impak pada alam sekitar seperti pembebasan karbon dioksida yang mengakibatkan kesan rumah hijau.

Jadi sekarang tahulah anda kan kenapa saya Memilih Shaklee, Mempercayai Shaklee, Menyakini Shaklee dan akan terus Menyintai Shaklee. Hehe Saya benar2 jatuh cinta dengan Shaklee.

Anda bagaimana? Saya tak kisah dimadukan dengan Shaklee kerana Shaklee penuh kebaikan dan layak untuk dikongsi kebaikannya dengan semua orang termasuk ANDA.Jom jadi Rakan Madu saya dengan Shaklee.

Hubungi 013-4505852 untuk merasai pengalaman kesihatan yang lebih baik dengan Shaklee. 
Facebook:Natural Beauty With Natural Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive