Wednesday, March 8, 2017

Cara Paling Cepat Pulihkan Sel Sihat Selepas Kemoterapi.


BERAPA KERAPKAH KEMOTERAPI PERLU DILAKUKAN?

Satu regim kemoterapi akan diberi berdasarkan protokol sesuatu rawatan yang telah ditetapkan. Oleh itu, kekerapan anda untuk mendapat kemoterapi bergantung pada protokol yang digunakan.

Setiap regim biasanya membabitkan beberapa kitaran kemoterapi diikuti dengan tempoh rehat di antara rawatan.

Tempoh rehat biasanya lebih lama berbanding tempoh rawatan. Oleh itu, lebih banyak masa anda tidak diberi rawatan.

Tempoh rehat sebenarnya bertujuan membenarkan badan anda untuk menyembuhkan sebarang kesan-kesan yang tidak diingini oleh tindakan ubat-ubatan.

Jika lebih banyak kitaran yang perlu anda lalui, maka tempoh rehat akan menjadi lebih lama atau dipanjangkan.

BERAPA LAMAKAH TEMPOH RAWATAN?

Tempoh rawatan anda sangat bergantung pada tindak balas sel-sel kanser anda dengan ubat-ubatan.

Sebagai contoh, jika sel-sel kanser atau tumor pada badan anda mengecil dengan cepat maka rawatan anda juga akan menjadi lebih cepat.

Doktor yang merawat anda mungkin memilih untuk memberi rawatan selama beberapa minggu dan kemudian memeriksa tahap kesihatan anda.

Keseluruhannya, ia mungkin mengambil masa beberapa bulan untuk menghabiskan satu regim kemoterapi .

Sekiranya anda menerima rawatan kemoterapi doktor mungkin akan merancang rawatan anda untuk satu tempoh yang lebih panjang yang dirasakan berkesan untuk anda benar-benar bebas daripada sel-sel kanser yang tertinggal.

Kebaikan Resveratrol Kepada Pesakit Kanser

Tahukah Anda Resveratrol dalam Vivix Mampu menghalang pertumbuhan sel kanser. Malah ia juga melindungi sel yang sihat serta memulihara sel yang rosak.

Pengambilan resveratrol selepas rawatan kimoterapi amat disyorkan untuk pesakit kanser.

Ni nak share kisah sahabat Shaklee saya tentang kanser usus:

Dulu beliau pernah menghidap kanser usus..
Dah jalani kimoterapi..
Dan usus pun dah dipotong buang..

Tak lama lepas tu sel kanser merebak ke hati pulak..
Macam biasa kimoterapi la solution nya..
Tapi katanya sebelum beliau jalani kimoterapi beliau nak ikhtiar cara lain pulak..

Katanya nanti da mati sebab kimoterapi pulak..
Sabar jer la kawan aku ni.

Yelah, sebab bukan sekali 2 je..tapi 12 kali kimoterapi..
Doakan Semoga sahabat saya ni supaya beliau kembali sihat seperti sedia kala.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement

0 comments:

Post a Comment