Friday, March 3, 2017

Masalah Saraf kembali Pulih Tanpa Pembedahan Dan Mengambil Suntikan.

Testimoni 8
KESIHATAN IBU SEMAKIN MENINGKAT SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEEOleh: A'BIDATUL MU'TADILLAH MOTOLANI. MAK TAK SIHAT

Pada 1 September 2016 kami sekeluarga dilanda kebimbangan apa bila mak saya tidak sihat. Mak tiba-tiba jadi lemah sebelah badan sebelah kiri. Berjalan pun seret kakinya. Hati mana yang tak risau. Macam-macam benda difikirkan.

Pada keesokan hari adik bawa mak jumpa doktor. Alhamdulillah tidak serius. Mula-mulanya mak ada bagi tahu jari manis sebelah kirinya tak boleh dibengkok. Ingat biasa-biasa je lah. Rupanya dia melibatkan sarafnya melekat. Bila dah jumpa doktor jadi kita tahulah kan apa sebabnya.

MINUM VIVIX SHAKLEE

Saya yang duduk di Gopeng ni bergegas pergi branch Ipoh pergi beli sebotol Vivix. Tak fikir lain dah. Nak mak sihat. Terus hantar kat mak. Disamping itu kami hantar mak berurut 3 hari berturut -turut untuk membetulkan urat-urat yang bermasalah.

Alhamdulillah selepas 2 minggu mak dah nampak cergas. Muka yang sebelum ni nampak macam turun pipinya dah kembali asal balik dan yang seronoknya mak dapat pergi berjalan-jalan ke Pulau Pinang.

JARI DAH BOLEH LIPAT

Selepas kejadian tu saya usaha untuk bagi mak konsisten minum Vivix. Alhamdulillah hari ini jari mak dah boleh lipat sepenuhnya tanpa sebarang pembedahan dan cucuk seperti yang disarankan doktor.

Hari ini mak punya muka merah pink je,ceria dan cergas. Mak ni pantang sihat suka lah dia berkemas di tepi rumah sambil membelai pokok-pokok bunganya.

Terima kasih Vivix, terima kasih Shaklee. Alhamdulillah.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/

0 comments:

Post a Comment