Saturday, May 24, 2014

Performance Drink Minuman Isotonik di Bulan Puasa

Puasa hampir tiba. Bulan Ramadhan bulan yang amat dinantikan oleh umat islam yang bertaqwa. Mari kita pertingkatkan ibadat puasa. Selain daripada berpenat lelah menunaikan ibadah puasa, dalam masa yang sama juga kita mendapat ganjaran yang besar daripada hasil ibadah tersebut, tetapi dengan syarat bahawa ibadah tersebut mestilah ditunaikan dengan cara yang dikehendaki oleh sunnah. Mendapat keseronokan berupa pahala dan keampunan adalah cita-cita seorang mukmin yang baik.
Ketika berpuasa kita kehilangan air di dalam badan akibat panas ketika siang hari. Jadi kita perlu mengekalkan kadar dehydration di kadar yang minima. Bagi ibu yang menyusukan badan dan kanak-kanak yang baru belajar untuk berpuasa pasti ini merupakan cabaran dan ujian yang besarkan. Jadi macam mana nak elak dehydration ni? Jangan gusar dan risau, Shaklee ada penyelesaiannya.
Selamat berpuasa dengan shaklee
Shaklee berjaya mengeluarkan Performance Drink minuman isotonik di bulan puasa. Ia mampu memberi kecergasan dan sesuai untuk seisi keluarga. Amat disyorkan sepanjang berpuasa dan ketika cuaca panas sekarang ini untuk mengekalkan kadar bendalir dalam tubuh. 
Performance Drink berperisa oren boleh dinikmati oleh:
  1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
  2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
  3. Amat sesuai untuk mengelakkan kemeruduman susu ketika berpuasa (bagi ibu yang menyusukan) kerana ia  membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.
  4. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. 
  5. Sesuai juga diberikan kepada kanak-kanak yang demam 
  6. Sesuai juga diambil oleh pesakit Diabetis kerana  dapat memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.
Formula unik dalam Performance Drink
Pengambilan Performance Drink tidaklah sampai membuatkan kita hilang nikmat berpuasa atau nikmat berlapar dan dahaga. Kita masih merasa lapar dan dahaga cuma kita tidaklah melepek dan meleper sepanjang hari dek kerana atas alasan keletihan. 

Performance Drink adalah minuman isotonik TANPA karbonat yang mempunyai formula opticarb iaitu menstabilkan tekanan bendalir dan kandungan gula dalam darah sepanjang kita berpuasa. Pengambilan supplement seperti Performance Drink dapat membantu tubuh bertahan dan kita masih produktif dengan tugasan walaupun berpuasa.

Jom kita lihat testimoni ini,

Performance Drink Minuman Isotonik di Bulan Puasa


Performance Drink menjadi minuman wajib seisi keluarga di bulan Ramadhan. Malah seisi keluarga menikmatinya sekali. 
Amalkan sewaktu bersahur dan berbuka, anda akan dapat rasakan pebezaan yang ketara. InsyaAllah berbaloi-baloi!
 
Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f2843fe2048acb2e687eeebe826db352 
Atau   
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:- 
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive