Monday, December 21, 2015

Cara Terbaik Dan Pantas Turunkan Paras Kolestrol Jahat (LDL)

KOLESTEROL

Tahukah anda bahawa pada masa kini terlalu banyak faktor yg menyebabkan kita sangat mudah mempunyai paras kolesterol yang tinggi? Semakin ramai rakyat Malaysia gemar mengambil makanan segera, kuat merokok, mengambil minuman alkohol, tidak gemar bersukan malah tidak mengambil makanan seimbang & sihat sepertimana sepatutnya. Dan secara tidak langsung, semakin ramai kita dapati yang meninggal dunia secara mengejut akibat serangan jantung, stroke, salur darah pecah dan pelbagai lagi sebab kronik di usia muda seawal 30-an! 
Justeru, Shaklee dengan bangganya telah melancarkan satu lagi PRODUK TERBAIK yg berasaskan 100% bahan semulajadi khusus untuk kesihatan anda! Kali ini ia adalah PHYTOCOL-ST. Ia berfungsi untuk menghalang penyerapan kolesterol dalam darah; tanpa mengira faktor usia.
cara turunkan kolesterol
 
APAKAH KEISTIMEWAAN PHYTOCOL-ST?
  • Diperbuat daripada campuran bahan semulajadi yg mengandungi sterols & stanols tumbuhan yg dikenali sebagai 'phytosterols' yg sememangnya berkesan untuk menghalang penyerapan kolesterol jahat (LDL) dalam salur darah serta menurunkan paras kolesterol jahat dalam badan.
  • Pengambilan 4 biji Phytocol-ST dalam sehari, adalah memenuhi keperluan 2000mg phytosterols yg diperlukan untuk menurunkan paras kolesterol manusia dewasa.
  • Kandungan phytosterols di dalam Phytocol-ST telah diperakui oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) untuk membantu menurunkan paras kolesterol.
  • Tidak mengandungi pewarna mahupun perisa tiruan.
  • Dijamin halal, selamat & berkesan. Tidak mempunyai kesan sampingan yg buruk.
cara turunkan kolesterol 
MENGAPA PERLU AMBIL PHYTOCOL-ST BERBANDING DIET SEMULAJADI?
Sebab ia amat mudah akan memberikan hasil yg lebih pantas. Tambahan pula, kita sering 'tergoda' untuk mengambil makanan yg lazat & kita sukai berbanding makanan yg sepatutnya kita ambil untuk memastikan diet kita adalah seimbang.
turunkan paras kolesterol
 
DIJAMIN BERKESAN KE PHYTOCOL-ST NI?
Ethan Wang; Sales Director di Shaklee Malaysia sendiri telah mencuba tahap keberkesanan Phytocol-ST ini. Dalam masa 2 bulan sahaja, beliau telah berjaya menurunkan kadar kolesterol beliau sebanyak 22%! Wowww! Dan, oh ye... beliau sanggup menghentikan pengambilan supplemen Shaklee yg lain tau, semata-mata untuk membuktikan keberkesanan Phytocol-ST ni.. Malah beliau makan seharian dengan tak mengambil kira tahap kesihatan diet seimbang pun... (^_^)
 
Jom tengok result Ethan ni:

turunkan paras kolesterol
turunkan paras kolesterol
Jom turunkan paras kolesterol kita sebelum terlambat! Jangan tunggu sampai salur jantung kita 'tersumbat' dan stroke datang menyerang baru nak bertindak! Itu sudah terlambat! Elakkan risiko penyakit yg lebih kronik atau risiko mati secara mengejut!
 
Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, anda boleh menghubungi saya dan layak untuk mendapatk konsultasi secara percuma:-  
Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852 

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive