Tuesday, April 19, 2016

Tips Mudah Atasi Masalah Asthma

Assalamu'alaikum dan selamat pagi sahabat-sahabat semua.
Tetiap hari bangun pagi jer dapat testimoni baru kebaikan Vivix untuk kesihatan.Tak kira usia tau semua dapat manfaat kesihatan yang kebih baik. Kali ini saya ingin kongsikan testimoni Vivix membantu pesakit asthma.

Anda tahu tak apa tu penyakit asthma?
Asthma atau biasanya disebut sebagai semput atau lelah, merupakan sejenis penyakit paru-paru yang terjadi akibat radang dan penguncupan saluran pernafasan. Orang yang mengalami penyakit asma akan menunjukkan beberapa tanda atau gejala tertentu. 

Anak kecil yang bernama Aidil ni menghidap asthma, batuk dan muntah sampai tahap warded. Sakit ni berlarutan sampai 2 bulan. Lama tu....sedih dan pilu kan kita sebagai seorang ibu melihat keadaan anak kesayangan kita jadi macam ni.

Tapi alhamdulillah setiap kesulitan tu tak akan selamanya sulit pasti ada sinar selepasnya....dengan ikhtiar Vivix adik Aidil ni dah pulih tau...dah tak kena asthma, batuk dan muntah.

 " Anak ke 3 Yana, Aidil pernah warded sebab asthma semasa berumur 3 tahun setengah. Selepas keluar wad, rupanya lagi teruk pula. Walaupun takda kene attack lagi tapi, SETIAP KALI menangis dan BATUK, Aidil akan MUNTAH. Dan ia berlarutan sampai 2 BULAN.

Ibu ayah ni risau sangat, penat pun ya sebab kene bersihkan muntah banyak setiap hari. Akhirnya kami ikhtiar untuk berikan Aidil minum VIVIX.

Alhamdulillah sejak itu, Aidil tak pernah lagi kene asthma, warded atau muntah. Alhamdulillah.
VIVIX unyuk ASTHMA? Sangat recommanded. "

Bagaimana VIVIX Membantu Mengawal Serangan Asthma

Sebelum tu anda perlu tahu tentang fakta ini. VIVIX  terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol.

Satu kajian telah dibuat berkenaan dengan kesan resvetratrol terhadap anti radang (anti-inflammatory)  dalam tikus yang ada penyakit asthma.

Hasil Keputusan Kajian itu Mendapati:
  • Resveratrol ni dia berfungsi inhibit semua bende alah chemical-chemical dalam badan yang boleh menyebabkan sistem pernafasan jadi hyperresponsive. Dia juga dapat mengurangkan penghasilan mucus (lendir).
  • Selain itu, resveratrol ini juga mempunyai kesan yang sama dengan dexamethasone (sejenis ubat steroid yang digunakan sebagai salah satu pencegah asthma).
Jadi ni ler sebabnya Vivix membantu sangat pesakit asthma.


Anak anda ada asthma? Anda patut tahu apa yang perlu dibuat kan?

Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau  
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-  
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852 

0 comments:

Post a Comment