Thursday, April 28, 2016

Suplemen Membantu Cegah dan Hilangkan Visceral Fat

Penggunaan suplemen bersama-sama dengan senaman kardio memang berkesan untuk mengurangkan visceral fat. Dengan menggantikan karbohidrat dan gula dengan makanan yang kaya dengan lemak sihat seperti trigliserida rantai sederhana (MCT), mono-tak tepu asid lemak (MUFA) dan Omega-3 asid lemak, anda sebenarnya boleh mempercepatkan keupayaan tubuh anda untuk membakar lemak perut visceral melalui diet dan senaman.

Di antara suplemen yang anda boleh gunakan untuk tujuan ini adalah:

Vivix 

Untuk mengelakkan glukosa ini berubah menjadi lemak, kita perlu ambil tindakan pencegahan dengan Vivix.
Vivix mengandungi Resveratoral.
  • Resveratoral dalam Vivix meningkatkan keupayaan otot untuk menyerap gula
  • Resveratoral dalam Vivix juga mengelakkan lebihan gula disimpan dalam lapisan lemak.
  • Resveratrol dalam Vivix turut mengelakkan pembentukan tisu lemak
  • Resveratoral dalam Vivix juga mampu mengurangkan simpanan lemak dalam badan.

Phytocol-ST

Phytocol ST mengandungi fitosterol yang secara saintifik diuji mampu membantu mengurangkan visceral fat.

Phytocol ST membantu mengurangkan visceral fat dengan berkesan

Cinch Shake


Cinch Shake bantu rasa kenyang dan elakkan menggeleber
Salah satu kandungan istimewa Cinch Shake adalah ia mengandungi leucine. Leucine bekerja dengan asid amino isoleucine dan valine untuk membaiki otot, mengawal gula darah dan menyediakan tubuh dengan tenaga.

Leucine membantu membakar lemak visceral (terletak di lapisan paling dalam badan dan yang paling responsif kepada diet dan excercise). Leucine yang paling berkesan bercabang-rantaian asid amino untuk mencegah kehilangan otot kerana ia rosak dan ditukarkan kepada glukosa cepat daripada isoleucine atau valine.

Kajian klinikal menunjukkan dalam masa 12 minggu peserta hilang dan purata 15 lbs, 7 inci. Dengan Cinch anda kehilangan apa yang anda tidak mahu dan mendapatkan apa yang anda mahu.

Leucine penting dalam menguruskan badan

Omega Guard

Omega Guard yang mengandungi minyak omega 3 merupakan salah 1 daripada 5 minyak yang dapat mencairkan lemak visceral fat. Omega Guard bukan sahaja mempercepatkan metabolisme, tetapi juga mencetuskan keupayaan badan untuk menghasilkan leptin, membantu dengan mengurangkan selera makan, serta membakar lemak dengan efektif.
Omega Guard membantu menyingkirkan lemak agar lemak dapat dimanfaatkan untuk tenaga

Lecithin

Lecithin membantu dari segi membakar lemak. Lecithin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan ‘melekat pada lemak’….dalam kata ringkasnya, ia menyebabkan lemak ‘terapung’ dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran.

Dan Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecithin 4,000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan.

Lecithin untuk pembakaran lemak

Cinch Tea

Salah satu ramuan cinch tea adalah teh hijau yang mana berperanan menurunkan lemak visceral fat dengan efektif.Teh ini juga berfungsi untuk membekalkan tenaga segera kepada mereka yang sedang mengurangkan pengambilan kalori dalam makanan ketika proses menurunkan berat badan.
Bagi sesiapa yang kurang bersenam dan yang kurang melakukan aktiviti fizikal tapi nak kurus amat digalakkan ambil CINCH ENERGY CINCH TEA MIX ini kerana ia membantu untuk boost metabolisme kita. Bila metabolisme kita tinggi,maka pembakaran lemak pun dengan kadar yg tinggi walaupun kita kurang bersenam.Ada juga yang rajin bersenam atau bersukan tapi susah untuk turun berat badan,sebab ape? sebab kadar metabolisme dia sangat rendah. 

Dan yang paling menarik, segelas Energy Tea Mix hanya membekalkan 5 kalori sahaja! Sangat sesuai bagi orang yang sedang berdiet!

Cinch Tea menggantikan kopi, teh dan milo. Sedap jugak yang penting berkhasiat
Hasil yang memberangsangkan adalah berbeza mengikut individu. Ada yang boleh nampak kesan dalam sebulan. Ada yang perlukan masa lebih dari sebulan.

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa, hubungi saya sekarang:
Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/ 
Shaklee ID: 1027990  
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com 
SMS/whatapss: 013-4505852
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive