Tuesday, April 17, 2018

Cara Mengatasi Darah Haid Yang Lama Dan Banyak


Semalam saya jumpa sorang makcik kat padang. Sembang punya sembang makcik tu tanya saya keja apa?

So saya pun bagitau saya surirumah buat bisnes online. Makcik tu pun mcm excited jer bila saya sebut tu...dia tanya lagi bisnes apa?

Shaklee makcik...makin besar pulak makcik tu tengok saya.

" Makcik pun ahli Shaklee jugak, makan Gla Complex sampai jadi ahli sebab dapat harga lagi murah. Tapi makcik makan saja tak buat bisnes. Makcik buka Stokis Menang Glassware"

Saya pun mula korek rahsia, naper makcik makan Gla Complex tu?

Makin panjang makcik tu ceqita aih....hihihi.

" Masa umur 50 dulu makcik mai darah haid banyak sangat dengan lama pulak, pastu jadi berketoi2. Hairan mai mana darah ketoi-ketoi tu sebab tetiap bulan sebelum ni darah haid tu elok saja.

Makcik rasa letih sangat, kaki pun jadi macam kebas, dah tak tahan sangat makcik pi klinik. Bila klinik check darah makcik tinggai 6 saja. Doktor suruh pi hospital terus masuk emergency.

Ingatkan biasa2 saja sebab ada kawan makcik kata umoq kita ni nak menopause memang jadi lain sikit, sebab tu makcik pikir biasalah kot.

Kena warded tambah ayaq dan tambah darah. Memang teruk sangat rasa badan masa tu. Lepas dah elok semua doktor bagi ubat paling kuat nak bg kurang darah haid ngan ubat tambah darah. Kalo darah byk keluar baru makan. Kalo tak jgn mkn ubat tu.

Pastu saya tanya makcik...mcm mana makcik boleh makan GLA Complex tu?

Ada kawan makcik rekomen suruh makan...sebab kawan makcik pun jd mcm makcik jugak. Lepas 2 bulan mkn darah tu stop terus. Makcik pun makan la. Alhamdulillah...memang jadi sungguh kat makcik pun....lama jugak makcik makan sampai jadi ahli lah.

Saya pun bergurau ngan makcik tu....kisah makcik ni saya nak buat testimoni boleh ke?

Makcik pun tersenyum jer....boleh lah...kot sapa yg ada problem mcm makcik ni, makan Gla tu sudah lah tak payah nak pening kepala dah susah hati macam-macam.

Mekasih makcik Milah. Seronok dapat dengar citer beliau. So pasni yg period tak tentu hala tu....ikut lah cara Makcik ni, Gla complex memang ohsem sanga
t.

5 Kebaikan GLA Complex Kepada Wanita

GLA Complex Shaklee adalah antara vitamin yang menjadi kesukaan ramai wanita baik anak dara, yang dah berkahwin mahupun warga emas. Boleh dikatakan mereka amat sukakannya sehingga menjadi salah satu supplement wajib makan setiap hari.



Berikut adalah 5 kebaikan yang boleh didapati dalam 1 botol GLA khusus untuk wanita
  1. Melegakan simptom PMS dan senggugut
  2. Menstabil kitaran haid
  3. Membantu meningkatkan kesuburan
  4. Memudarkan parut dan jeragat
  5. Membantu mengecutkan cys
Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f2843fe2048acb2e687eeebe826db352
Atau     

Hubungi saya untuk mendapatkan produk dengan harga yang lebih menjimatkan. Dengan setiap pembelian produk Shaklee melalui saya, anda layak untuk mendapat konsaltansi secara percuma:- 

SMS/whatapps: 013-4505852  (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
 
 
Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplemen
   
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.  Tidak digalakkan bagi wanita mengandung.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive