Tuesday, June 5, 2018

COD Vivix Untuk Pesakit Kanser Usus Di Sungai Jagung


COD vivix Sungai Petani

Petang semalam lepas balik dari branch terus saya COD vivix kat customer. Sorang ambil vivix untuk kanser usus, dan sorang lagi untuk penjagaan kulit wajah.

Saya nak share skit kisah customer saya yang kanser usus tu, mungkin boleh jadi panduan kat kita untuk cepat-cepat buat rawatan. Sebabnya kanser ni kalo dapat tau dari awal dan terus buat rawatan yang sewajarnya, insyaAllah peluang untuk sembuh masih ada. Tapi biasanya bila dah tau tu dah final stage kan.

pengedar vivix sungai petani

Citer kakak tu kat saya, asalnya dia fikir buasir jer sebab setiap kali buang air besar berdarah. Darah tu pulak keluar banyak. Sedangkan beliau tak pernah ada masalah sembelit pun selama ni. Najis semua ok jer...cuma yang merunsingkan beliau darah yang keluar tu banyak setiap kali membuang. Dari segi kesihatan takda rasa sakit apa-apa pun, berat badan ok, takda demam apa-apa pun, macam biasa jer.

So sebab dah runsing sangat dia buat check up,bila dah buat scope doktor sahkan ada ketumbuhan 4cm. Jadi terus buat operation. Dah hampir sebulan jugak kakak tu buat operation dan pakai stoma bag. Cumanya sekarang ni dia rasa sakit kat dalam, perut...bimbang pulak beliau luka kat dalam tak sembuh.

Sekarang ni kakak tu ikhthiar ambik vivix ngan ESP untuk sembuhkan dalaman beliau dan bagi tenaga. Nak berjalan pun rasa lembut lutut jer, berat dah turun 5kg lepas operation, badan jadi letih sangat, citer beliau kat saya.

Semoga Allah bagi kesembuhan kat kakak ni...Aamiin.


Vivix Dan ESP Membantu Penyembuhan Dengan Cepat. 



Doktor telah tetapkan proses pemulihan luka yang selamat sekitar 3 hingga 6 bulan sahaja. Disebabkan nutrisi yang kita dapat dari makanan belum tentu cukup bagi memastikan luka cepat sembuh. Kita perlu dapatkan dari supplemet, supaya lopongan nutrisi dapat dipenuhi.



 

1) Vivix

Antara supplement yang terbaik, kerana ia merupakan produk yang mengandungi antioksidan yang paling tinggi. Mengandungi Resvaratrol yang mana mampu mempercepatkan penyembuhan luka dan membantu meningkatkan insulin bagi pesakit kencing manis. Bagi pesakit kencing manis penting untuk pastikan gula dalam darah stabil untuk pastikan proses penyembuhan cepat pulih.  

Vivix bertindak membaiki dan melindungi sel, optimumkan tenaga sel dan meningkatkan fungsi sel bagi memastikan sel- sel dapat bekerja dengan lebih lancar. Peredaran darah pun berjalan lancar. Bila peredaran berjalan lancar, oksigen, antibiotik dan vitamin-vitamin lain akan sampai ke bahagian luka , dan ini bantu dalam proses pemulihan luka.

2) Esp – Soy Protein Isolate Powder

Protein penting dalam menghasilkan Sel tisu kulit yang baru.Bagi mereka yang mempunyai luka , pengambilan protein perlu 2 ke 3 gram pada setiap berat pesakit sangat perlu . Contoh sekiranya berat badan 50KG, maka protein yang diperlukan 100gm diperlukan setiap hari. Ini untuk pastikan tisu dapat tumbuh dengan cantik. 

ESP mengandungi Protein dan 9 essential asid amino yang diperlukan tubuh badan. Ini kerana makanan sel adalah protein. Sel – Tisu – Badan. Sebab itu protein yang cukup penting supaya penghasilan tisu kulit cepat tumbuh dan cantik. 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan suplemen ini, anda boleh klik kotak "BUY NOW" dan terus order. Selamat Membeli belah bersama Shaklee!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6  
Atau   
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma, Postage Percuma, Penjimatan dengan harga Ahli serta Duit Cash sebanyak Rm36. 

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya. Setiap pembelian melalui saya anda juga layak untuk mendapatkan konsultasi secara percuma: 


SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/   


Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni di atas adalah dari pengguna produk Shaklee yang sebenar. Namun hasilnya mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive