Wednesday, June 6, 2018

Rawatan Alternatif Tanpa Pembedahan Membantu Pesakit Endometriosis

Supplement Shaklee untuk endometriosis

Jika anda dah berusaha dengan membuat rawatan dengan doktor, tetapi anda ingin berikhtiar dengan supplement anda boleh mencuba set endometriosis Shaklee.

Jom lihat testimoni pengguna yang mengambil suplemen ni dan mendapat kesan yang sangat positif. 



Bagaimana Vivix membantu penghidap Endometriosis?

Vivix merupakan supplement yang kaya dengan resveratrol dan polifenol yang merupakan supplement antioksidan terbaik. Ia bertindak menyingkirkan sel yang rosak dan menggantikannya dengan sel yang baru. 
Yang paling utama ialah vivix bertidak hingga ke sel sel anda, vivix membaiki dan melindungi sel dari kerosakan dan juga radikal bebas yang mana tiada supplemen lain yang mampu bertindak sepertinya. Oleh sebab itu, Shaklee telah patentkan Vivix dengan 5 patent. Confirm tiada supplemen sebagus vivix.


Selain itu vivix berfungsi menyekat estrogen  dari terus meningkat dan menyebabkan pertumbuhan tisu endometrium. Vivix juga antara supplemen yang terkenal dengan anti inflamasi atau antiradang yg mana bertindak mengurangkan keradangan pada dinding rahim akibat endometriosis sekaligus mengurangkan rasa sakit.

Bagaimana GLA Complex bertindak melegakan Endomestriosis?


Salah satu masalah wanita yang menghidap endometriosis ialah masalah hormon yang tidak seimbang. Fungsi utama GLA Complex pula ialah memberikan keseimbangan hormon dan melegakan senggugut atau Pre-Menstuatation Syndrome (PMS). Oleh itu, GLA-Complex adalah antara supplemen yang harus diambil oleh penghidap Endometriosis bagi mengurangkan kesakitan dan seimbangkan kembali paras hormon.

Omega Guard antara Supplemen untuk Endometriosis.


Omega Guard yang tinggi dengan Omega-3 mengimbangi paras tinggi rendah hormon wanita yang menyebabkan PMS. Selain itu juga omega guard adalah supplemen anti inflamasi atau anti radang yang menghalang pembekuan darah didalam tubuh. Ini sangat berguna kepada penghidap endometriosis.


Tiga supplemen ini sangat penting untuk penghidap endometriosis kerana ianya memberikan nutrisi lengkap untuk anda melawan endometriosis dalam tubuh. Apa yang lebih menarik lagi, ketiga tiga supplemen ini juga membantu meningkatkan kesuburan. 

Jangan putus asa, rawat endometriosis sambil ikhtiar untuk memiliki zuriat. 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan suplemen ini, anda boleh klik kotak "BUY NOW" dan terus order.Selamat Membeli belah bersama Shaklee!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6  
Atau   
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma, Postage Percuma, Penjimatan dengan harga Ahli serta Duit Cash sebanyak Rm36. 

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya. Setiap pembelian melalui saya anda juga layak untuk mendapatkan konsultasi secara percuma: 


SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/   


Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni di atas adalah dari pengguna produk Shaklee yang sebenar. Namun hasilnya mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive