Thursday, March 6, 2014

Tokoh Besar Dan Artis Menggunakan Shaklee

1.Tun Dr Mahathir 
 5 rahsia kekal sihat cara Tun Dr. Mahathir
Umum sedia maklum Tun Dr. Mahathir merupakan negarawan yang disegani. Selain memegang jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun, beliau juga punya rahsia tersendiri untuk kekal sihat meskipun usianya kini sudah mencecah 85 tahun. 

Mungkin sejak akhir-akhir ini kesihatan beliau sedikit terganggu, barangkali berkait rapat juga dengan pembedahan pintasan koronari pertama yang dijalani beliau pada Januari 1989 (Hospital Besar Kuala Lumpur) dan kedua pada September 2007 (Institut Jantung Negara). Namun begitu secara fizikalnya tidak dapat disangkal lagi beliau masih kekal tip-top bergiat aktif dalam menyampaikan pendapat selain berkunjung ke beberapa konvensyen-konvensyen yang dianjurkan.

 Apa rahsia beliau sebenarnya sehingga tampak begitu?
1 – Tidak menghisap rokok 
2 – Tidak minum arak
3 – Makan secara bersederhana
4 – Makan Multivitamin
Terdapat beberapa sebab mengapa anda harus ambil sebiji pil Multivitamin setiap hari. Salah satu rahsia mengapa Tun Dr. Mahathir berjaya mengekalkan kesihatan hingga ke usianya sekarang ialah beliau mengamalkan pengambilan 1 pil multivitamin jenama “Shaklee” setiap hari.
5 - Tidur secara mencukupi
Pendek kata kalau kita amalkan cara hidup yang sihat.. tidak mengguna rokok, terutama rokoklah dan arak, kita boleh sedikit sebanyak (mengurangkan risiko mendapat penyakit kronik), yang lain semua (penyakit) kurniaan Tuhanlah.. kita tak tahu..” – Tun Dr. Mahathir Mohamad
Itu tips daripada Tun Dr. Mahathir yang disiarkan dalam rancangan “Segar” yang diterbitkan oleh TV3 13 tahun yang lalu (1997).

2. Mizz Nina
Siapa yang tidak kenal Mizz Nina, isteri kepada Noh, Vokalis Kumpulan Hujan. Tapi yang penting disini Mizz Nina juga salah seorang selebriti yang menggunakan produk SHAKLEE untuk kecantikan dan kecerdasan tubuh badan.

http://www.mizznina.com/wp-content/uploads/2014/02/img-111145940-0001-660x836.jpg

3. Ayu Raudhah
Ayu Raudhah yang cantik jelita tu pun pengguna shaklee tau...ada yang tak kenal Ayu Raudhah? Ni ha...cantik kannn..kannn....
berikut adalah tips kecantikan beliau untuk dikongsikan bersama...
Tips kecantikan wajah
- Membersihkan dan menjaga muka dengan kerap
- menyapu ais pada muka untuk merawat kulit bermasalah
- Menjalani rawatan muka dari produk2 yang dipercayai 


Tips kesihatan rambut
- menggunakan daun bunga raya

Tips kesihatan tubuh badan

- menjaga pemakanan
- melakukan senaman (bangkit tubi 50 kali sebelum tidur)
- mengamalkan sirap Shaklee (Vivix) 

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Ini lah sedikit sebanyak petikan dari mereka yang mengamalkan produk shaklee.. anda yang belum cuba.. jom bermula sekarang..bermula untuk jaga kesihatan.. jaga badan sebelum sakit. kita berusaha menjaga amanah ALLAH...tak salah bukan..jadi anda semua tunggu apa lagi?nak sihat dan bertenaga macam Tun Dr Mahathir? nak cantik macam mizz nina n ayu raudhah?

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa:-
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS: 013-4505852




Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive