Sunday, February 19, 2017

Mak Tak Perlu Suntik Cecair Lutut Yang Mahal Ini Lagi. Mak Makan ini jer



Apabila Osteoartritis berlaku, cecair dalam sendi kurang kelikatan dan kandungan asid hialuronik rendah, daya serapan dan penyerap hentakan akan hilang.

Ruang sendi secara tidak langsung menjadi kecil di samping terdapat tulang baru yang tumbuh di kelilingnya. Akibat semua perubahan ini pergerakan pada sendi akan menyebabkan geseran kasar dan menyakitkan.

Tambah Cecair Lutut Tanpa Suntikan. Hanya dengan Collagen Dan Resveratrol?

Bila sebut collagen & resveratrol mesti ingat untuk cantik je.

Selain kebaikan untuk kulit, collagen juga bagus untuk cecair lutut. Cecair tu berfungsi sebagai pelinciran dan kusyen yang mengurangkan geseran pada sendi lutut ketika kita berjalan atau membongkok.

Cuba bayangkan cecair tu makin haus, bayangkan geseran sendi lutut berlaku setiap kali kita bergerak.

Dalam satu jurnal kajian saintifik bertajuk Scientific Evidence and Rationale for the Development of Curcumin and Resveratrol as Neutraceutricals for Joint Health (Int J Mol Sci. 2012; 13(4): 4202-4232.), dapat disimpulkan bahawa telah terbukti resveratrol boleh membantu:
  • Mengekalkan dan memperbaiki fungsi dan struktur sendi.
  • Mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada penyakit berkaitan sendi.
50% dari tulang rawan memang terdiri dari Collagen. Collagen inilah yang membantu mengekalkan kepadatan dan kekuatan tulang. Tapi lepas umur 20-an, Collagen ni akan sedikit demi sedikit terhakis dalam tulang rawan (cartilage).

Badan kita memang boleh menghasilkan Collagen ni dengan sendiri. Tapi masalahnya bilangan Collagen yang dihasilkan oleh badan tak dapat menampung bilangan Collagen yang rosak kat lutut tadi. Lagi-lagi kalau kita dah berusia, lagi kurang Collagen dihasilkan.

Sebab itulah kita perlu tambahkan Collagen dalam badan kita dengan Shaklee Collagen Powder supaya bila sendi menyerap Collagen, secara perlahan Collagen akan memperbaiki bahagian-bahagian yang rosak dan menggantikan Collagen yang rosak.

Shaklee Collagen Powder bersifat elastik dan sangat kuat. Menurut kajian, seawal penggunaan 8 minggu, anda dah boleh nampak kesan daripada penggunaan Shaklee Collagen Powder ini. Best kan?

Kos Vivix dan kos rawatan MonoVisc (cucuk cecair lutut bahasa mudahnya)


VIVIX & Collagen Shaklee harga tak sampai RM1k pun.Wow memang jimat dan tidak menyakitkan pun kan.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, dan Collagen Shaklee anda boleh klik link di bawah dan terus order. 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement

0 comments:

Post a Comment