Thursday, February 23, 2017

Suami Perokok Punca Payudara Isteri Bengkak Dan Bernanah


Payudara bengkak dan bernanah biasa terjadi akibat dari pada kanser payudara. Namun tahukah anda bahwa wanita yang memiliki suami perokok akan cenderung mengalami istilah payudara bengkak dan bernanah.

MASTITIS : BENJOLAN PAYUDARA

Hal ini biasa di sebut sebagai mastitis,mastitis adalah penyakit yan memiliki bermacam macam gejala termasuk adanya benjolan dan pembengkakan pada payudara.ini di akibatkan oleh adanya kuman dari suami yang gemar menghisap rokok dan tidak peduli dengan kebersihannya hal ini juga bisa terjadi akibat disebabkan oleh adanya kuman yang masuk ke saluran susu melalui perantaraan mulut ataupun hidung bayi ketika menyusui.

Bila keadaan payudara sudah membengkak seterusnya ia akan mengeluarkan cairan menyerupai nanah kuning busuk dari puting.

Berlainan dari pada kanser payudara yang mengeluarkan cairan merah kecoklat coklatan seperti darah kotor.

KUMAN MENYERANG PAYUDARA

Menurut kajian penyakit mastitis bukanlah penyakit yang dipengaruhi faktor keturunan melainkan ia adalah terbentuk dari kuman pathogen yang berbahaya yang di bentuk dari beberapa rangkaian seperti kuman dari mulut suami perokok dan tangan suami ketika meransang isteri di ranjang.

Kajian itu juga menyebut ketika payudara dalam keadaan menegang pori pori kulit akan mengembang dan saat itulah kuman bisa masuk kedam kulit payudara.jadi pastikan tangan dan mulut anda bebas kuman sebelum meransang isteri.

Kuman yang masuk dalam kulit payudara ia akan berkembang menjadi sekumpulan nanah dalam rongga kelenjar payudara dan sel darah putih akan menahan serangan dari kuman sehingga muncul nanah busuk,bahayanya nanah ini akan merebak kebagian tubuh lainnya hingga menyebabkan daya tahan tubuh lemah.

LANGKAH PENCEGAHAN MASTITIS

Bila anda menemukan tanda tanda seperti benjolan di payudara dan berdenyut seperti bisul maka segeralah berjumpa doktor.

Perlu diketahui untuk menghilangkan jaringan payudara yang rosak akibat mastitsi hanya bisa dibuang dengan cara pembedahan,dan pembedahan ini memiliki waktu yang khusus,jika keadaan penderita lemah ia tidak boleh dilakukan.

Pembedahan mastitis hanya dilakukan apabila keadaan sipenderita kuat dan keadaan nanah yang harus matang.

Salah seorang doktor pakar bedah Amsterdam yang pernah menangani kes mastitis ini berkata,kuman yang mengorogoti payudara berasal dari pada sentuhan langsung antara mulut si suami perokok yang tidak menjaga kebersihan ketika mengadakan hubungan seks.

sumber: blogmazeer

CARA MUDAH MENGHILANGKAN KETAGIHAN ROKOK SUAMI

Vivix mendetoxkan nikotin dari dalam darah, organ, otak, dan tempat lain. Bila nikotin berkurangan, rasa ketagih pada nikotin pun hilang.

Orang merokok merasakan satu perasaan bila dia menghisap rokok. Sebab itu bila dia berhenti merokok, otak dia rasa lain macam dan memanggil-manggil untuk dia merokok balik bagi mendapatkan semula perasaan itu. Vivix boleh memberikan perasaan tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.

Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal sememangnya teruk, sebab itu orang yang berhenti merokok secara tiba-tiba, dia kena macam-macam penyakit. Senang cakap, badan 'terkejut' dengan keadaan yang dia tidak biasa (tiada sumber nikotin dalam badan). Insya-Allah dgn Vivix boleh redakan kejutan tu.







Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive