Tuesday, February 28, 2017

Tak Perlu Potong Jari Kaki, Bacaan Gula Makin Stabil.

 
Sekiranya anda ada kencing manis dan tidak mahu kaki anda dipotong,anda boleh ikuti cara ini. Selalunya kaki yang kena potong disebabkan jangkitan kuman yang tidak terkawal. Kuman amat suka pada gula! Justeru menjadi tanggungjawab anda untuk pastikan kadar gula dalam darah berada pada tahap normal.

 
Biasanya luka susah sembuh akibat gula berlebihan dalam badan menyebabkan kuman berpesta dan dapat beranak pinak dalam darah anda. Populasi kuman yang semakin banyak akan membentuk pasukan yang kuat dan merosakkan daging anda. Tulang juga rosak (osteomyelitis) seterusnya menyebabkan risiko jangkitan badan secara 100% (septicemia). Pada tahap ini, doktor biasanya akan menyarankan kaki dipotong kerana gagal mengawal jangkitan kuman yang semakin galak membiak dan berpesta akibat bekalan gula yang begitu banyak!

Oleh itu sangat penting pastikan kadar gula berada dalam julat antara 4 hingga 8 mmol/L pada setiap masa! Untuk kekalkan julat normal ini, anda tidak perlu dimasukkan ke wad. Pergilah beli sebuah mesin glucometer dari farmasi bertauliah dan periksa sendiri kadar gula dalam darah anda. Anda boleh adjust sendiri berapa banyak yang anda makan yang akan hasilkan julat gula dalam darah antara 4 hingga 8 mmol/L. Jangan jemu untuk periksa sendiri kadar gula dalam darah anda menggunakan glucometer.

Ibu Jari Semakin Pulih Tak Perlu Potong Malah Bacaan Gula Makin Stabil.

Asalnya jari kaki tu doktor nak potong. Anak dia cepat-cepat beli Vivix daripada Kak SS. Alhamdulillah, dengan izin Allah Taala luka cepat kering sampai doktor pon terkejut sebab dia adalah pesakit kencing manis kronik. Sekarang dah masuk botol ke 4 minum Vivix. Syukur ada Vivix kan.



Sesungguhnya, mencegah lebih baik daripada merawat! Jangan sesekali abaikan faktor risiko, sentiasa lakukan pemeriksaan kesihatan berkala untuk mengetahui keadaan kesihatan anda, dan segera amalkan cara hidup sihat. Setiap penyakit ada ubatnya..dan setiap penyakit ada tanda-tandanya..justeru..berwaspada terhadap sebarang simptom yang berlaku pada diri kita.
 
Berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.
Selamat Membeli belah bersama Shaklee! 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6    
Atau  
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-
SMS/whatapps: 013-4505852 (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
  
 
 
Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/    
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive