Wednesday, July 19, 2017

Kesan Seawal 2 Minggu, Tak Perasan Tiroid Dah Takda



Alhamdulillah saya ingin share testimoni dari customer saya yang consume vivix untuk atasi masalah batuk yang berpanjangan.

Walopun dah beli 2 botol vivix tapi beliau takut nak minum sebab bimbang tak tahan kalo jadi "body adjusment" dekat beliau.

Hujung bulan 2 baru dia minum, seperti yg dijangka beliau mengalami "body adjusment" demam dan batuk berkahak sampai semput.

Tapi alhamdulillah lepas 2 minggu minum vivix ni, ada perubahan pada bahagian tiroid dia yang sebelum ni agak besar dah mengecil. Nak makan pun jadi mudah kalo tak rasa sangkut.

Saya sendiri tak pernah tau sebelum ni beliau ada masalah macam tu. Alhamdulillah dengan ikhtiar vivix rupanya banyak manfaat yang kita dapat kan.

 "Lepas 3 hari  minum saya demam, batuk berkahak sampai semput. Ada hari yang saya skip. Ni dah 12hb 3, kalau tak silap macam 2 minggu dah makan. Saya baru perasan sebelum ni, tiroid saya rasa besar skit. Nak menelan pun memang kadang-kadang merisaukan. Rasa macam tersangkut, tak lepas.

Ni saya belek-belek, alhamdulillah. Saya tak perasan pun tiroid saya dah macam takda apa-apa. Pegang lembut aje, dah tak rasa besar macam sebelum ni. Patutlah saya makan banyak, rupanya dah tak rasa sangkut huhuu."

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. Selamat Membeli belah bersama Shaklee!



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/  

Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni di atas adalah dari pengguna produk vivix Shaklee yang sebenar. Namun hasilnya mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive