Wednesday, January 18, 2017

Kurangnya Antioksidan Dalam Badan Punca Jerawat Kronik



Kajian ada menunjukan bahawa, pengambilan resveratrol dapat mencegah jerawat dari tumbuh kembali sumber: http://bit.ly/2iY6yNM.

Menurut Dr. Bowe, seorang pakar kulit dari New York, tahap antioksidan yang rendah selalu ditemui pada wanita yang menghadapi masalah jerawat.

Satu kajian klinikal sudah dibuat untuk membandingkan tahap perlindungan sel diantara Resveratrol (ramuan dalam Vivix), vitamin E dan vitamin C.

Keputusannya, Resveratrol mampu melindungi kerosakan sel setinggi 95%. Diikuti dengan vitamin E 65% dan vitamin C 37%.

3 Mekanisma Bagaimana Resveratrol Merawat Jerawat

1. Menghalang Pertumbuhan Bakteria

Terdapat dua kajian yang menunjukkan, resveratrol boleh merawat jerawat. Dua kajian yang berbeza tuh , http://bit.ly/benzoil dan http://bit.ly/gelresveratrol. Dalam kajian tersebut menunjukkan, dengan meletakkan resveratrol dibahagian kulit muka yang mempunyai jerawat boleh memberikan kesan yang baik iaitu jerawat menjadi berkurang. Apa yang berlaku ialah resveratrol bertindak menghalang bakteria untuk tumbuh lagi. Tapi resveratrol tidak membunuh bakteria dibahagian jerawat tersebut.

2.Mengurangkan Keradangan

Apabila kulit makin sensitif, sekiranya berlaku keradangan, jerawat akan lebih mudah akan tumbuh. Terdapat satu kajian pada tahun 2011, http://bit.ly/radangresveratrol, Mereka ini telah mengkaji kumpulan yang mengambil supplemen resveratrol, c-reactive protein mereka berkurang. 

c-reactive protein ni adalah ukuran kepada keradangan tadi. Jadi, secara mudah memahaminya,apabila c-reactive protein berkurang, ianya menunjukan keradangan semakin berkurang, dan boleh elakkan pertumbuhan jerawat yang lebih teruk. Kalau nak tahu, dalam #landmarkstudyshaklee , orang yang makan shaklee nih c-reactive protein dia lebih rendah dari orang biasa. Sangat bagus untuk kesihatan.

3. Mengurangkan Tekanan Oksidasi

Dua kajian menarik berkenaan pengurangan kesan tekanan teroksida nih boleh baca http://bit.ly/halangradikalbebas dan http://bit.ly/peroksida . Satu jurnal menunjukan, resveratrol boleh menghalang radikal bebas terbentuk. Satu lagi kajian menunjukkan, resveratrol menghalang proses "peroxidation". Proses ni yang sebenarnya yang menyebabkan pembentukan jerawat. Selain itu, resveratrol bukan sahaja antioksida yang bagus untuk jerawat, tapi dia boleh mengaktifkan antioksida yang dihasilkan oleh badan kita sendiri untuk merawat jerawat. 

Vivix Sumber Resveratrol Terbaik


VIVIX,  memang terbukti berkesan, selamat, dan 10 kali lebih berkuasa dari resveratrol biasa.Vivix mempunyai tahap antioksidan tinggi dan berkualiti , akan menghalang punca jerawat.

Vivix berfungsi untuk baiki terul ke sel kita. jerawat di sebabkan oksin, pencemaran. benda ini akan merosakkan sel. bila sel rosak, tak sihat maka lapisan dalam kulit kita pun rosak. Jadi vivix akan bantu rawat masalah utama dulu. Kalau nak jerawat hilang dengan cepat wajib ambil vivix.

Takkan nak biarkan jerawat yang teruk menghilangkan keyakinan diri korang kot. Pastikan product yang tiada bahan kimia seperti merkuri yang bukan jerawat hilang, muka pun boleh hilang tau. makin teruk, sel kulit menipis. Takut nanti dapat kanser kulit pulak. Biar mahal, berkualiti tinggi dan berkesan tiada bahan bahaya

Testimoni Vivix Dan Jerawat







Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/ 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive