Wednesday, January 25, 2017

Akibat Bila Isteri Berkeras Elak Paru-Paru Suami DiTebuk.



Secara ringkasnya penyakit paru-paru berair terjadi apabila berlakunya pengumpulan cecair yang berlebihan di dalam paru-paru.  Pneumonia biasanya disebabkan oleh jangkitan kuman bakteria dan virus, tetapi ia juga boleh terjadi akibat dari tindakbalas kimia atau fizikal. 

Pneumonia berlaku bila alveoli, iaitu gelembung udara yangbertanggungjawab untuk penukaran gas oksigen dan karbon dioksida di dalam paru paru mengalami keradangan hingga dipenuhi lendir. Akibatnya pertukar gas gas terjejas dan pesakit akan mengalami simptom pnemonia seperti batuk berkahak yang teruk, sakit dada, demam dan susah bernafas.

Pneumonia adalah penyakit yang merbahaya dan boleh menyebabkan kematian kepada pengidapnya terutama kepada warga tua atau kanak-kanak di bawah usia 5 tahun sekiranya ianya tidak dirawat dengan segera. Penyakit ini boleh disahkan melalui xray atau melalui ujian kepada sample kahak daripada pesakit.

Paru Paru Berair Kembali Normal Dengan Pengambilan Vivix

Kisah Suami Puan Nur

"Sebelum ni doktor x-ray paru-paru dan buat check seluruh badan dan Suami kena tahan wad 1 minggu pada bulan 6. Doktor cakap kena tebuk untuk keluarkn air. Nur berkeras tak bagi Suami ditebuk. Sebab doktor pesan awal-awal tebuk ada risiko tak tebuk pun risiko. 
Tujuan tebuk hanya meredakan dan mengeluarkan air sahaja bukan sembuh.
Nur tetap dengan keputusan Nur tak bagi doktor tebuk. Dah paru-paru berair bermacamlah disuspeknya masalah buah pinggang, jantung, darah tinggi, kencing manis pun ada juga. Makan vivix habis 1 botol lepastu berhenti pertengahan bulan 7. 
Pada bulan 8 ,9,10 tak makan apa-apa dan tak ambil vivix. 
Pada awal bulan 11 makan semula Vivix + Omega sebab suami lelah sakit sesak nafas.
Alhamdulillah tak sangka tadi check semua report clear. Subhanallah. Sampai minta doktor check betul-betul takut tersalah tengok kan. Doktor kata dah takde apa-apa. Air dlm paru-paru pun dah takde dan NORMAL semua. Kuman dalam paru-paru juga takde darah, air kencing semua clear.

Alhamdulillah
Doa + tawakal + shaklee ... Amazing ! ... Allah mencipta manusia dgn ksempurnan sifat mencari ikhtiar. Moga semua yg berbisnes/ pengamal shaklee dlimpahkn rahmat rezeki bagi mereka. Ameen"

Selain rawatan hospital, pesakit pneumonia sangat memerlukan sokongan rawatan nutrisi yang baik dan mencukupi untuk melawan penyakit. Jadi pengambilan supplemen yang sesuai amat penting. Bagi pesakit Paru Paru Berair atau Pneumonia ini, pengambilan Vivix dan Set di atas ini sangat membantu untuk melawan jangkitan dan juga penyembuhan penyakit.


Dengan Pembelian  satu botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:

SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement

Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni di atas adalah dari pengguna produk vivix Shaklee yang sebenar. Namun hasilnya mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive