Tuesday, April 18, 2017

Isteri Lega Paras Gula Turun Dengan Hanya Sebotol Vivix


Semakin hari semakin ramai diantara rakyat Malaysia mempunyai masalah kencing manis. Masalah ini berlaku apabila kadar kandungan gula di dalam darah terlalu tinggi sehinggakan boleh mengganggu fungsi organ yang lain. Perkara yang paling ditakutkan oleh pesakit kencing manis ini adalah apabila anggota badan mereka tercedera atau luka.

Sebab tu pesakit kencing manis ni perlu berhati-hati supaya mereka tidak tercedera. Setiap hari mereka terpaksa bergantung kepada ubat-ubatan untuk mengawal paras gula dalam darah.. Sehinggakan ada yang telah diajar untuk mencucuk sendiri insulin dirumah untuk mendapatkan paras gula yang normal. Tapi, sampai bila kita perlu bergantung kepada ubat yang kita sendiri tahu akan keburukannya pada masa jangka panjang kan.

Jadi, hari ini saya nak kongsikan satu makanan tambahan yang boleh turunkan paras gula dalam darah. Makanan tambahan ini dihasilkan dari sumber tumbuhan yang semulajadi dan selamat.

 
"Akak ada kencing manis. Akak try makan vivix abang akak, sebab dia tak nak makan kan. 
Dari 14.5 boleh turun 7.5 after minum tanpa henti for 1 month ( 1 teaspoon every morning). Ubat klinik makan juga. Tapi akak skip makan ubat malam. 
Sekarang vivix tu dah tinggal sikit, Tu yang nak buat stok baru"

Bagaimana Vivix Shaklee membantu merawat diabetes? 


Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:

Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”)

Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

Mengawal kepekatan gula dalam darah  

Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera

Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

Mencegah pembentukan protein AGE

Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order   Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau  

Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan 
dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852 (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive