Sunday, October 13, 2013

Set Anak Sihat Dan Pintar Dengan Shaklee

Setiap ibu bapa pasti inginkan anak mereka mempunyai tahap intelektual yang tinggi, berpotensi, bijak kreatif, rajin belajar dan mempunyai tabiat seronok membaca. Memang tidak dinafikan yang cemerlang dalam pembelajaran memberikan peluang yang cerah untuk masa depan anak anda, namun itu semua tidak mencukupi tanpa nutrisi yang baik yang juga penting dalam perkembangan tahap intelektual anak-anak. 
Set anak sihat dan pintar dengan shaklee

Sebahagian besar daripada otak terbina dari lemak 'baik' yang juga dikenali sebagai asid lemak Omega-3. Kajian menunjukkan diet yang kaya dengan Omega-3boleh meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menaakul atau menyelesaikan masalah, meningkatkan daya tumpuan dan ingatan serta perhubungan antara sel otak. Omega-3 juga menunjukkan dapat menyokong keseimbangan emosi dan sikap positif dan membantu menigkatkan daya ingatan ketika mereka tua kelak. Bagi ibu yang sedang hamil trimester II & III sangat di galakkan mengamalkan Omega bagi perkembangan awal otak bayi dalam kandungan.
 2. Vitamin C
Sebagai ibu bapa prihatin, pasti inginkan anak-anak mendapat khasiat makanan sepatutnya. Lebih-lebih lagi bila sudah bercerai susu ibu, 100% nutrisi harian adalah dari pemakanannya.Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.
Antara Fungsi Vitamin C :
✿ Memelihara daripada jangkitan, dan meningkatkan imuniti tubuh.
✿ Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang.
✿ Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging.
✿ Membantu pertumbuhan dan penggantian tisu dan menolong dalam pengeluaran hormon anti-stress dan interferon. 

3. Protein Baik / Mealshakes
Protein baik membantu dalam menyuburkan otak. Asid amino yang diperolehi dari protein diperlukan untuk neurotransmitter. Protein juga merupakan blok-blok sel yang terbina di dalam tubuh termasuk lah sel-sel imun, sel-sel darah merah, enzim, otot-otot dan tulang yang diperlukan untuk tumbesaran yang sihat. Jika anak anda sering selsema, batuk dan demam, Mealshakes adalah penyelesaian yang terbaik, di mana ia boleh meningkatkan sistem ketahanan badan anak secara semulajadi.
Oleh itu sediakan keperluan awal bagi merangsang otak si manja. Jika anak anda berusia 1 tahun ke atas, ke semua supplement di atas sudah boleh diamalkan. Harga? Insyaallah mampu milk oleh setiap ibu bapa. Sangat murah berbanding dengan kesihatan dan kecerdasan minda yang tak ternilai harganya kan?
Untuk mendapatkan Set Anak Sihat Dan Pintar ini, anda boleh terus klik link di bawah dan terus order!! Selamat Membeli belah bersama Shaklee!
Atau 
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:- 
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/      

Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive