Thursday, July 28, 2016

Kenapa Mak Yang Ada Diabetes Tak Mau Makan Vivix???

Pengorbanan seorang ibu tidak terhitung banyaknya. Dalam keadaan ibu sakit pun ibu tetap tak nak menyusahkan anak-anaknya. Memang itulah sifat seorang ibu. Takda apa pun yang dapat dibalas, tak ternilai dengan suatu apa pun didunia ni. Moga Allah memberi kebaikan didunia dan akhirat dan menempatkan ibu2 kita di syurga kelak. 

Ini kisah seorang anak yang ingin membalas jasa ibunya yang menghadapi masalah diabetes.Bila tengok testimoni yang ni saya sendiri pun turut sebak dan nangis sebab terus teringat kat bonda di kampung.

Ibunya sering mengadu sakit badan, sakit kepala dan kebas kaki. Si anak belikan vivix untuk bantu ibunya, tapi itulah ibu ni bila tahu vivix ni mahal dia tak nak makan, sebab taknak nyusahkan anak. Memang semua ibu macam ni lah kan dah sakit pun fikir hal anak lagi. Ohh ibu..ibu. Tapi dah dipujuk makan jugak ler.
Alhamdulillah ini lah kesan yang vivix berikan untuk ibunya.


Bagaimana Vivix Shaklee membantu merawat diabetes? 

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:
  1. Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”)
  2. Mengawal kepekatan gula dalam darah
  3. Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera 
  4. Mencegah pembentukan protein AGE
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau
 

Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/ 

0 comments:

Post a Comment