Thursday, July 21, 2016

Supplement Terbaik Pulihkan Luka Selepas Pembedahan


Luka selepas pembedahan memang perlu dijaga dengan teliti. Paling risau sekiranya luka tadi terkena jangkitan.  Bila ada jangkitan, komplikasi lain yang lebih merbahaya pula boleh berlaku.

Selain penjagaan secara fizikal terhadap luka, pengambilan supplemen yang  dapat membekalkan nutrisi lengkap kepada pesakit juga penting untuk penyembuhan yang lebih cepat. Pada kali ini saya nak kongsikan kelebihan Vivix dalam membantu proses penyembuhan luka yang lebih pantas.

Vivix Supplemen Terbaik Selepas Pembedahan

Vivix bertindak di peringkat DNA dengan cara melindungi dan memperbaiki sel yang rosak. Ia juga memperbaiki tenaga sel dan menguatkan sel di dalam tubuh. Pengambilannya juga dapat membantu proses penyembuhan luka yang lebih pantas.

Antara kebaikan VIVIX adalah.

1. Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

2. Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Apa Kata Mereka? 

Macam kak Ain ni memang standy dah Vivix untuk pembedahan beliau. Selesai sahaja pembedahan terus telan Vivix sebanyak 2 sudu sehari. Hari ke 4 tu sebenarnya Dr cuma nak cuci luka je, tapi Dr pun terkejut bila luka tersebut telah pun kering dengan cantik.
Ini pula kisah seorang ibu yang bersalin secara pembedahan. Seawal hari ke 2, beliau telah mengambil Vivix. Hasilnya beliau mampu bergerak seperti biasa walaupun masih dalam tempoh berpantang. Hahaha, tapi pantang tetap kena pantang tau walaupun badan kita dah sihat.

 


Jadi kalau ada di antara pembaca yang akan menjalani pembedahan, bolehlah standby Vivix ni lebih awal. Bukan sahaja luka pembedahan cepat sembuh, badan juga akan rasa lebih sihat dan bertenaga. Jangan biarkan sebarang masalah timbul dikemudian hari.

Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau  
Hubungi saya untuk mendapatkan harga yang lebih PENJIMATAN dan konsultasi secara percuma:-  
SMS/whatapps: 013-4505852 (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
 

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/      
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive