Friday, May 5, 2017

Pengedar VIVIX Shaklee Sungai Petani dan Utara Tanah Air

Pengedar Vivix Shaklee Sungai Petani

Jika anda berminat untuk mendapatkan VIVIX SHAKLEE , anda boleh menghubungi saya. Sekiranya anda ingin mendapatkan stok VIVIX di Sungai Petani serta sekitarnya saya akan COD kepada anda .

Selain itu bagi memenuhi permintaan ramai produk VIVIX Shaklee dari seluruh negara, saya juga menyediakan perkhidmatan secara pos .

Keistimewanya apabila anda membuat pembelian produk Vivix melalui saya, anda merupakan pelanggan yang sangat bertuah, kerana anda layak mendapat konsultansi berterusan secara percuma serta group khas yang membantu anda untuk lebih sihat.

CARA ORDER VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik button "BUY NOW" ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
 
Cara 2 – Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Sungai Petani, Bedong, Gurun, Merbuk, Kuala Ketil  saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Sungai Petani.

Soffiah Shariff

Shaklee ID: 1027990
Call/SMS/WhatsApp: 013-4505852 
Email: Soffiah_ms@yahoo.com
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/
  
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive