Sunday, May 14, 2017

Serik Dan Sumpah Tak Nak Guna Produk Skincare Ini, Habis Muka Dipenuhi Jerawat Pasir & Biji Air Yang Sangat Gatal'



Aduan dari Nur Shamira Nadia

9 Mei 2017

Tolong jangan tanya lagi kenapa jadi begini, penat nak menjawab. Siapa yang pernah pakai D***** Skincare tahulah apa puncanya. Nadia sudah pakai produk ini hampir dua tahun. Ya, gambar pertama nampak glowing, bersih, tulus mulus seperti kulit bayi. Itu sebab Nadia non-stop pakai. Habis saja, terus beli.

Bila Nadia skip pakai krim malam sebab dah habis, baru tahu punca dan sebab mengapa produk ini tidak bagus. Nak menyesal pun tak guna dah. Sendiri pakai, sendiri tanggung. Tetapi tak tahulah kalau ada yang pakai, kemudian stop dan tidak mengalami kesan sampingan. Mungkin sesuai dengan kulit dia.

Gambar yang Nadia tunjukkan itu bukan jerawat tetapi ruam pasir, biji air yang sangat gatal. Ramai yang sarankan guna produk itu ini, tetapi maaflah, Nadia tak nak cuba-cuba lagi pakai produk skincare yang ada bahan kimia.






Sekarang Nadia cuba pakai pencuci cetaphil sebab ramai yang kata bagus. Please, muka kita semua ini nak pakai lama dan memanglah lama-lama kelak akan berkedut juga. Tetapi kalau dah jadi begini, korang rasa nak teruskan ke?

Kalau nak pakai pun, pakailah produk bebas bahan kimia. Bukan nak meraih simpati atau apa, tetapi Nadia cuba kongsi perkara yang tak sepatutnya korang tak tahu dan kena tahu. Sekarang Nadia cuba untuk baik pulih semula muka Nadia ini. 
 
kredit : sehinggit.blogspot.my
 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive