Sunday, February 28, 2016

5 Sebab Boleh Ambil Vivix Semasa Pantang Dan Menyusukan Anak

Ada ibu-ibu yang bersalin dan menyusukan anak teringin nak cuba Vivix disebabkan ia mampu mempercepatkan pemulihan sel dan memberikan kecergasan kepada tubuh badan. Jadi persoalannya boleh ke ibu-ibu ini mengambil Vivix selepas bersalin dan semasa penyusuan bayi? Hari ini saya kongsikan info berkaitan. Moga bermanfaat.

APA KATA PENGGUNA?



Melalui pengalaman-pengalaman yang telah dilalui oleh para ibu yang mengambil Vivix semasa dalam pantang dan menyusukan bayi mereka, dapat saya simpulkan pengambilan Vivix seawal tempoh berpantang dapat membantu:
  1. Luka bersalin cepat baik 
  2. Susu badan melimpah
  3. Badan lebih bertenaga 
  4. Sakit pinggang dan lenguh selepas ceaser hilang 
  5. Panaskan badan

    BAGAIMANA VIVIX BERFUNGSI?

    1. Membantu melindungi dan membaiki DNA

    Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA. Setiap hari, sel-sel tubuh badan kita diserang oleh hampir sejuta agen yang mampu merosakkan DNA kita. Ia mampu merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan 'typo' (kesilapan susunan DNA dari yang asal) yang mana ini boleh mengganggu fungsi sel dan kelangsungan hayat kita. Vivix terbukti membantu melindungi DNA dari terus rosak dan dalam amsa yang sama membetulkan kerosakan yang terjadi sebelumnya.

    2. Pengawalaturan gen

    Kemerosotan dan kecacatan DNA mampu menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sel. Di dalam satu penemuan utama, ramuan Vivix membantu mengaktifkan satu sistem pengawalan genetik utama yang membantu melambatkan penuaan terus pada tahap sel.

    3. Biogenesis Mitokondria

    Mitokondria adalah sejenis organel yang sangat penting dalam penghasilan tenaga yang di perlukan oleh sel. Apabila jumlah mitokondria berkurangan, kecekapan sel badan dalam menghasilkan tenaga juga berkurangan. Salah satu kelebihan yang ada di dalam Vivix adalah ia mampu menggalakan biogenenis (penghasilan baru) organel ini bagi memastikan penghasilan tenaga sentiasa mencukupi seperti yang diperlukan oleh sel.

    4. Melambatkan pembentukan protein AGE

    Pembentukan dan penimbunan protein AGE ( Advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan pada tahap sel yang mengganggu keutuhan dan jangka hayat sel. Ramuan Vivix yang mengandungi 10X ganda resveratrol (kandungan unik dalam Angggur Muskat@Muscadine grapes) sangat membantu melambatkan pembentukan protein AGE itu tadi. 

    Di sebabkan penemuan-penemuan ini, Vivix terbukti berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang membantu melambatkan proses penuaan terus pada peringkat sel lagi. Sesuatu yang hebat bukan?

    Selain itu anda juga boleh mendapatkan Set Berpantang Shaklee sebagai melengkapkan tempoh berpantang anda.  

    Berminat Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!      
    Selamat Membeli belah bersama Shaklee!
    https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6 
    Atau  
    Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-  
    Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/      
    Shaklee ID: 1027990
    Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
    SMS/whatapps: 013-4505852  
    Share:

    0 comments:

    Post a Comment

    Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

      Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

    Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

    VIVIX The Best Antiaging

    Search This Blog

    Powered by Blogger.

    Followers

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Free Auto Malaysia Backlinks
    My Ping in TotalPing.com

    Labels

    Blog Archive