Sunday, February 14, 2016

Rawatan Santau Dan Saka Dengan Vivix Shaklee???


Saya ada sorang sahabat yang umurnya sebaya dengan saya...muda lagilah kan hehe. Sahabat saya ni mengalami masalah darah tinggi, hemoglobin rendah dan yang paling serius masalah buah pinggang dan terpaksa menjalani dialisis.

Penyakit sahabat saya ni mula dikesan apabila dia mengandung anak yang ketiga. Simptom pertamanya dia mengalami alahan yang sangat teruk. Setiap kali makan dia pasti akan muntah, malah minum air kosong pun dia boleh muntah. Tekanan darahnya pun tidak stabil asyik naik jer, akibatnya dia selalu berkampung di hospital. Boleh dikatakan sepanjang usia kandungan sehingga mencapai tujuh bulan dia lebih banyak menghabiskan masa di hospital berbanding dirumah.

Setelah melakukan pelbagai ujian oleh pakar, sahabat saya di sahkan mengalami masalah buah pinggang. Pakar meminta dia menggugurkan kandungan tersebut bagi dia menjalani rawatan yang sewajarnya. Tapi sahabat saya tetap nak kan kandungan tu. Yang paling hiba bila kandungannya sudah berusia 7 bulan, Doktor mencadangkan yang dia untuk bersalin lebih awal...Allah memberi ujian lebih besar bila bayi yang dilahirkan mampu melihat dunia dalam beberapa hari saja.

Maka bermulalah episod dia menjalani rawatan yang pakar sarankan. Pada masa yang sama dia juga menjalani rawatan alternatif melalui perubatan islam. Maka barulah dia tahu punca kepada masalah penyakit buah pinggang tu adalah disebabkan santau dan juga gangguan saka. Dalam perubatan moden pasti akan kata yang semua ni mengarut kan. Tapi sebagai seorang muslim kita perlu mengakui yang benda ghaib memang wujud.

Apa Kena Mengena Dengan Vivix Shaklee?

Bila teringat kat dia...benda pertama saya terfikir...alangkah bagusnya kalo dia dapat cuba Vivix sebab banyak testimoni yang ada masalah macam ni sangat-sangat membantu. Saya sangat simpati dengan rentetan hidupnya yang penuh ujian disebabkan penyakitnya ni.

Saya dan sahabat-sahabat sekolah lama ada satu group wassap...jadi saya pun mencadangan kat group wassap ni untuk sahabat saya yg sakit tu mencuba Vivix...alhamdulillah semua sahabat-sahabat saya turut bersetuju dan nak sangat tengok dia pulih kembali....paling kurang dapat membantu meningkatkan taraf kesihatan dia.

Akhirnya hasil kami berkongsi duit dapatlah kami menghadiahkan satu botol Vivix kat dia.

Dan semalam bila saya bertanyakan perkembangan kesihatan sahabat tu....Allahuakbar....Alhamdulillah....
syukur Allah memberikan perkembangan yang sgt positif. Mekasih YaAllah...berkat sumbangan ikhlas dan doa dari semua...Allah bagi kebaikan tu buat dia.

Terima kasih semua sahabat SMTS. Hasmayani Alim kami semua sayang kt hang. Semoga Allah memberi naungan diakhirat kelak untuk kita atas kasih sayang kerana Allah ni.

Dan untuk sahabat-sahabat diluar sana...kalo ada sahabat-sahabat kita yang sakit boleh lah cuba bantu dengan pelbagai cara. Apatah lagi nikmat kesihatan ni takda nilai dengan harta benda dan kekayaan.
 
 
Kat sini ada testimoni, luahan dari hati dia sendiri. Doakan semoga sahabat saya ni sembuh.

"Hospital tak call lagi untuk next appoinment, cuti raya cina kot. 25hb ni appoinment unit nefrologies. Klinik CAPD  tak tau bila, biasa depa akan call"

"Tapi aku perasan jugaklah aku nyer BP macam stabil skit lani...aku jarang plak makan ubat sebab doktor pesan kalau rasa BP ok jangan makan"
 
 "Dekat 2 bulan dah aku tak cucuk ubat HB, tak tau HB aku ok ke dak...rasa macam ok jer sebab aku takda plak rasa mengah letih ke.
Kenduri baru ni aku aktif jugak buat kerja...ok jer rasa, cuma letih tu malam jer aku tido awal."

"Ramai tegur tengok macam tak sakit, kalo orang yang tak tahu...memang tak sangka aku sakit, cuma yang perasan tengok saiz aku jer"


Berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.
Selamat Membeli belah bersama Shaklee! 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6   
Atau  
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive