Wednesday, October 5, 2016

Kemalangan Sampai Buang Tempurung Kepala Pulih Dari 6 Bulan Kepada 3 Bulan.


Hari ni saya nak kongsi testimoni Vivix Shaklee dari seorang ibu saudara kepada mangsa kemalangan jalan raya. Kemalangan yang sangat teruk memaksa doktor menanggalkan tempurung kepala sementara untuk memastikan tiada darah beku pada otak mangsa. Ngeri kan dengar.

Menurut doktor, paling cepat untuk pemasangan balik tempurung kepala adalah selepas 6 bulan tetapi dengan kuasa Allah, selepas 3 bulan mangsa menunjukkan perkembangan yang sangat positif sehinggakan doktor mengambil keputusan untuk memasang balik tempurung kepalanya hanya selepas 3 bulan.

Jom ikuti testimoni ini;


" Anak saudara sy Nisa terlibat dengan kemalangan teruk. Alhamdulillah perkembangan dia sungguh menakjubkan,dgn izin Allah.. sewaktu kami semua ahli keluarga menangis bila flap bone(tempurung kepala) dia terpaksa kena tanggalkan... kami asyik tanya,bila akan di pasang semula?? Doc ckp paling sekejap pun 6 BULAN lagi sebab keadaan nisa sgt teruk..diorang takut ada darah beku kat otak nisa. Lebih menakutkan ada seorang budak tu selepas 8bulan baru nak kena pasang semula flap bone dia... tapi kesian dia,flap bone dia dah xleh pasang sebab dah xmuat.. so kena lah ganti ngan flap bone tiruan.. bayangkan,nenek budak tu smpai pengsan..

Kami hanya mampu berdoa dan usaha selebihnya kami bagi Nisa VIVIX dan MEALSHAKE. Nisa disahkan mengalami kerosakan otak yg teruk dan xakan berfungsi..jadi dia akan hilang daya..Dia mungkin x boleh melihat,sebelah badannya jugak akan lumpuh. Walaupun dia dah buka mata,tapi akan mengambil masa yg lama utk dia sedar sepenuhnya..Malah sewaktu di hospital dia bagaikan gagal mengawal pernafasan. kadang laju sangat sampai dia letih. Sebab otak dia dah hilang daya kawalan.

Selepas 2 bulan consume Vivix dan Mealshake ni, Alhamdulillah perkembangan dia sungguh ketara. banyak ujian dijalankan.. doctor jugak terkejut dan kagum...Satu pagi tu,nisa ada perjumpaan utk pemeriksaan pakar otak..kedengaran dari dlm bilik Nisa meraung menangis..Doctor panggil mama Nisa dan bertanya,selain ubat dari hospital,korang bagi apa lagi?? mama Nisa waktu tu takut dan susah hati.. dia jawab xde apa.3x doctor tanya,mama nisa tetap jawab xbagi apa2. lepas tu doctor tu cakap "minggu depan Nisa kena duduk wad.. BERSEDIA UNTUK PEMBEDAHAN KEPALA..KITA PASANG TEMPURUNG KEPALA DIA SEMULA". Jadi Nisa xperlu tunggu 6 bulan.. 3bulan je untuk doctor pasang semula flap bone dia.

ALLAH HUAKHBAR... sungguh mama Nisa macam xpercaya..Dia call sy dan bgtau.. Dia balik rumah pun dia cerita lagi.. Alhamdulillah.. Perkembangan Nisa sangat banyak..sangat ketara.. Dia dah boleh respon apa yg kami cuba selamani.. dia boleh ketawa ada bunyi kalau kami bergurau. Dia dah boleh bagi Isyarat kalo YA-pejam mata.. kalau TIDAK palingkan kepala. Semoga segalanya berjalan lancar... Nisa boleh bercakap semula(skrg masih ada tiub kat hidung untuk bagi susu),dah boleh berjalan.. Sekarang dia dah xkaku..dah tak genggam tgn kuat lagi,xgigit bibir..anggota badan dia pun boleh bergerak...Alhmdulillah..doa2kan ya!thanks..." - Puan Syatini

Bagaimana Vivix Dan MealShakes Membantu Proses Penyembuhan?

Vivix™ 

Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

1. Memperbaiki DNA. 

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

2. Memperbaiki Tenaga Sel. 

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. 

Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

6 fakta tentang Mealshake

1. Nutrisi Lengkap

Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel

Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran

Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.

4. Anti-oksida

Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit

Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.

6.Detox

Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kanak serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit. 

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f2843fe2048acb2e687eeebe826db352
Atau  
 
Hubungi saya untuk pembelian dengan harga yang lebih menjimatkan. Dengan setiap pembelian produk Shaklee melalui saya anda layak  untuk mendapatkan konsultasi secara percuma: 

SMS/whatapps: 013-4505852  (Soffiah)   
Shaklee ID: 1027990   
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com     
Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/ 
 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive