Sunday, October 30, 2016

Landmark Study Bukti Ketelusan, Keterbukaan dan Keberkesanan Produk Shaklee

Produk shaklee bukan sebarangan produk. Bukan produk yang dibuat di belakang rumah. Produk Shaklee ada kajian Landmark Study tau.
Mr.Roger Barnett CEO Shaklee pun tak puas hati suatu masa dahulu. Walaupun dia dah rasa best sendiri sebab dah guna dan berkesan, nak puaskan hatinya dan orang lain, biarlah ada BUKTI yang DIAKUI dan di IKHTIRAF ramai dan orang tak boleh kotak-katikkan.
Para saintis nilah yang usulkan kepada shaklee untuk jelaskan ujian keberkesanan dan keselamatan pengambilan suplemen secara menyeluruh bagi tempoh jangka masa yang panjang.
Kalau ada keputusan yang buruk, shaklee akan tetap siarkan dan tunjukkan. Banyak syarikat yang keluarkan produk tidak benarkan orang ketiga untuk jalankan kajian atas produk sebab ia boleh memberi impak kepada syarikat tersebut.

NHANES ni adalah satu badan survey di bawah National Center for Health Statistics (NCHS) yang dipercayai dan mempunyai reputasi yang tinggi dalam membuat survey berkaitan dengan status kesihatan dan nutrisi penduduk US.

Sebelum tu NHANES memang dan buat study dan kategorikan survey pada 2 kumpulan
  • pengamal vitamin
  • yang tidak amalkan vitamin.
dan kumpulan terbaru adalah
  • orang yang sudah amalkan suppelemen Shaklee selama lebih 20 tahun.
NHANES minta University of California ( Berkeley ) yang mengetuai Shaklee's Landmak Study ni dan melantik Prof Dr Gladys Block, otai bidang Epidmiology dan Public Health Nutrition sebagai ketua. Bila dah team asing yang buat, under NHANES dan Uni. Berkeley pulak tu, maksudnya apapun RESULT, Shaklee kena terima dan akan diserbarkan. Make it PUBLIC !

Kalau produk korang ada berani buat Landmark Study?
"I guarantee any other company would NOT have done this study, because they would be concerned about the possible outcome. We believed in our products and gave UC-Berkeley full control. You should be extremely proud of the results and because it will be 'peer reviewed' nobody can argue with you regarding the merits of the data.” - kata Senior VP of Marketing Shaklee.
Bila dah siap tu, SHAKLEE yang terlebih BERANI, telus dan memang nak SAFE, GREEN and always WORKs ni minta pula 3rd party scienticts untuk sahkan hasil survey tu, manalah tau salah ka, ada orang akan argue ka.

Projek ni lah kami kenali sebagai Shaklee 's LANDMARK STUDY dan keputusannya adalah…

  1. Individu yang mengamalkan produk Shaklee ternyata lebih sihat berbanding mereka yang tidak mengambil makanan tambahan atau multivitamin jenama lain.
  2. Pengamal Shaklee berjaya mengekalkan tahap normal bagi
  • tekanan darah 
  • homosisteina 
  • kolestrol HDL 
  • Protein c-reaktif 
  • trigliserida
Landmark Study Shaklee
Keputusan Landmark Study Shaklee

Shaklee's Landmak Study :
Shaklee terbuki lebih baik dari jenama lain

Shaklee's Landmak Study : Shaklee terbukti menurunkan kolestrol, triglyserida, c reactive protein dan homocysteine.

Shaklee's Landmak Study : Keputusan dan Perbandingan Pengguna Shaklee dengan Pengguna Jenama Lain dan Yang tidak mengambil supplemen.

3. Ini pula result berdasarkan penyakit

Shaklee's Landmak Study : Yang Berpenyakit pun RENDAH berbanding yang ambil jenama lain.

Shaklee's Landmak Study : Pengamal Shaklee yang diserang penyakit strok, diabetis, sakit jantung dan lain2 jauh lebih rendah berbanding yang tak ambil Shaklee dan tak ambil suppplemen langsung

 
Shaklee's Landmak Study : Mengamalkan Shaklee membantu turunkan risiko penyakit merbahaya seperti strok, kencing manis dan serangan jantung.

Pastikan produk korang berani dan confirm berkesan dan tidak memudaratkan kesihatan OK! Bertukarlah pada SHAKLEE yang serius dalam memelihara kesihatan dan bumi.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive