Friday, March 18, 2016

14 Hari Dengan Vivix, Tak Perlu Operate Tiroid?

Malam tu Ein takde suara nak bercakap dengan katanya tiroid Ein dah makin teruk. Masa tu pulak malam, kalau siang saya memang dah pos Vivix pada adik saya ni. Syukurnya pulak vivix mak yang saya orderkan baru sampai jadi saya cakap kat mak, sementara vivix mak yang sedia ada masih sikit dahulukan Ein yang sakit teruk. 

Doktor beri Ein tempoh 2 minggu sebelum kena operate ...kata Ein.

Ein adalah adik perempuan saya yang bongsu. Siapa tak risau bila tahu adik sakit?
Maka mulalah cerita Ein makan Vivix setiap hari. Namun saya pesan kalau panas sangat minum air kelapa muda untuk detox darah

Masa berlalu dengan begitu cepat....pejam celik pejam celik rupanya dah 2 minggu.

Semalam Ein text whatsapp.

Terus saya call Ein nak dengar sendiri apa cerita dari doktor. Yang pasti kegembiraan Ein adalah tak perlu kena operate seperti yang disarankan doktor sebelum itu.

Doktor kata Ein tak payah makan ubat tiroid dah !!!

Kredit: http:anakkuwiraku.com

Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6 
Atau
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-   
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/       
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852  

#blogvivix2016
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive