Friday, March 4, 2016

Tingkatkan peluang anda untuk Hamil dengan Vivix

Mungkin ada dikalangan kita yang kurang bernasib baik, walaupun telah bertahun-tahun berkahwin tapi masih belum dikurniakan cahayamata. Pastinya sedih dan terkilan jika ada saudara mara ataupun mertua seringkali menyindir mengatakan diri anda mandul dan kurang subur.  

Janganlah anda bersedih dan berduka lara, pastinya Allah swt telah merencanakan pelbagai rezeki lain buat anda atau DIA hanya mahu menguji 'sedikit' pada diri anda bagaimana menghadapi dan berikhtiar. 

Anda pernah mendengar Set Kesuburan Shaklee sebelum ini ?
Mungkin pernah atau mungkin ini pertama kali anda mendengarnya. Okay tak mengapa, kebiasaanya vitamin yang terdapat didalam set kesuburan terdiri daripada B-Complex lengkap dengan asid folik, GLA Complex, Vitamin C, ESP, Alfalfa, Vitamin E, dan Zinc. 

Sebenarnya, satu lagi vitamin yang boleh anda ambil untuk meningkatkan dan memperbaiki masalah kesuburan ialah dengan mengamalkan Vivix! Ehh..betul ke Vivix bantu kesuburan ? Hehe... betullah tu, takkan saya nak kongsi perkara tak betul pulak.

Bagaimana Vivix memperbaiki masalah KESUBURAN ? 

Apa yang penting untuk anda tahu, ialah kenali apa itu vivix. Vivix shaklee mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi. Resveratrol ini bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat berbanding anti-oksidan yang lain. Ini bermaksud, tinggi anti-oksidan maka semakin berkuranglah "Oxidative Damage". Dengan kata yang mudah, lebih banyak oxidative damage lebih banyak sel menjadi rosak, begitulah sebaliknya.  

Fungsi Resveratrol itu tadi juga adalah melindungi telur yang belum atau hampir atau sudah matang daripada oxidate damage. Apabila telur yang 'dilindungi' ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk SURVIVE, MEMBESAR dan DISENYAWAKANVivix Shaklee mempunyai salah satu mekanisma untuk memperbaiki sel-sel yang rosak atau abnormal. 

Kesimpulannya, Vivix juga membantu meningkatkan kesihatan lelaki dan wanita dengan meningkatkan lagi kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.



Berminat Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order!!        
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6  

Atau  
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:-  
Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/      
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852   
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive