Friday, September 16, 2016

Kulit Gatal Sampai Berdarah DiSebabkan Set Kurus Shaklee

Task 35 : Kesan "Healing Crisis" Semasa Mengambil Supplement


Selepas melahirkan Wafa Imani Saya teruja sangat nak mencuba set kurus Shaklee. Sebab nya mengikut pengalaman melahirkan anak yang pertama hingga ke 3, selepas bersalin berat saya akan naik hampir 10kg. Kali ni kalo saya biarkan mesti boleh jadi 80kg...ngerinya. Bayangkan sebelum kawin 50kg jer.

Pada mulanya tidak ada perubahan yang ganjil berlaku kepada saya. Tapi bila sudah masuk minggu ketiga kulit saya mula terasa gatal-gatal. Makin digaru makin sedap pulak sampai berdarah. Lepas tu kulit mejadi bengkak-bengkak satu badan seperti sopak garam. Tak tahu saya puncanya dan nak buat camna, kebetulan ada bedak sejuk jadi saya lumurkan bedak sejuk. Rasa sejuk tu dapat kurangkan rasa gatal yang teramat sangat.

Saya mula terfikir ni kesan ambil supplement Shaklee kot, tak pernah jadi macam ni. So saya pun tanya dengan sahabat saya yang juga pengguna Shaklee. Masa tu baru saya tahu rupa-rupanya saya sedang mengalami "HEALING CRISIS".

Hampir sebulan tau saya alami proses penyembuhan ni. Pastu alhamdulillah dah takda dah gatal2 tu...yang bestnya berat saya turun 18kg.


Ketahui Kisah Saya turun 84kg kepada 58kg diSINI

Apakah itu Healing Crisis?

Proses pemulihan atau proses penyembuhan dimana badan kita sedang bekerja keras membuang sakit dan toksin lama sebelum fasa cergas dan sihat muncul.

Oleh kerana sakit sudah lama bertapak tanpa kita sedari, badan perlukan masa untuk menyingkirkan. Akibatnya badan akan rasa lebih sakit pada peringkat awal.

Penyelesaiannya ialah teruskan supplemen shaklee dan minum air kosong dengan banyak. Supaya proses penyingkiran sakit lebih mudah, lancar dan cepat berakhir. Selepas itu, badan yang lebih sihat akan dapat dirasai!

Jadi jika anda mengalami simptom2 tertentu lepas ambik supplement tu, jangan panik yer kerana anda sedang menuju ke arah yang lebih sihat. Bersabar dan minum air putih bagi banyak k. 


Pengedar Shaklee Sungai Petani
soffiah shariff
013-4505852

#tsunamishaklee
#tsteam3

  

0 comments:

Post a Comment