Tuesday, August 16, 2016

FEED THE CELL

Author : Faiz Said

Merungkai kata-kata Haji Hussain , pembuat buku panduan yang ada dalam rumah ini, buku panduan yang penuh dengan maklumat dan penerangan kenapa makan shaklee ini penting. Perjumpaan dengan master Haji Hussain dalam surau, masa tuh kami solat asar,, masa lepak sekali dengan Mohd Kamarul Baharin, bercerita tentang business shaklee , jatuh bangun, dan datang pergi keluarga shaklee dalam organisasi . Tips haji hussain itu memang terkesan kepada kami , mendengar betul betul apa yang dia cakapkan.

Tapi dalam bab nutrisi dan kesihatan, Haji Husain ada jugak cerita tentang seorang kawan dia, yang memang sihat, walaupun dah berumur. Dia kata dia memang sentiasa makan shaklee, dan muncullah istilah "FEED THE CELL " . CELL perlukan makanan, dan itu pun Naquib Hussain, anak dia yang gagah perkasa pun cerita benda yang sama, dari kelas pertama aku dengar dia cakap, sampai sekarang, itulah konsep penting untuk sihat. 
Sel Asas Kepada Benda Hidup
Bila kita makan betul-betul, kalau nak rasa beza, kena ambil MEGADOSE, EXTRADOSE, SUPERDOSE, dan macam-macam DOSE vitamin Shaklee, memang akan terasa badan sedap. Lagi bila study lagi, kenapa kita sakit kepala, selsema, mengantuk, itu semua menunjukkan, simptom, badan kita sedang sakit. Dulu kalau selsema, makan ubat selsema, kalau sakit kepala, makan panadol. Tapi bila faham konsep CELL ini, baru faham, setiap fungsi badan kita, semuanya bermula dari CELL, kalau badan dah mula rasa selsema, dan rasa pening, maknanya badan kita dah letih, penat, tak sihat, CELL perlukan makanan, rehat, dan tenaga untuk kembali bertenaga.

Beginilah Proses Penuaan dan kerosakan Sel/DNA berlaku
Kalau betul betul nak merawat CELL ini, jawapannya kena bedal VIVIX, yang memang merawat sehingga ke peringkat CELL. Cerita paling terbaru tentu sekali pengalaman MOHD HUZAIFAH yang aku cerita sebelum ini . Memang beza gila bila kita bagi CELL kita makan. Mestilah makan benda benda yang elok, bukan bagi dia makan jajan dan MSG dan pengawet.



Bila betul-betul detox, makan SHAKLEE, makan semua sayur-sayuran SHAKLEE macam Alfalfa, Herb-lax, Peppermint, Garlic, DTX, badan akan rasa sedap ringan, bertenaga. Itu belum pekena sumber caffien natural CINCH TEA MIX, memang boleh hilangkan mengantuk dan mengembalikan kesegaran. Ini memang feveret aku, sayur sayuran shaklee nih.

Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee atau ingin mengetahui lebih lanjut berkenaan produk Shaklee Anda boleh hubungi saya. Dengan setiap pembelian produk Shaklee anda layak mendapat konsultasi secara percuma:-

SMS/whatapps: 013-4505852 (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive