Wednesday, August 24, 2016

Teringin Nak Haid Kembali Teratur Dan Lancar Macam Wanita Lain?



Bukan semua wanita mempunyai haid yang teratur dan lancar, ada segelintir wanita berbulan-bulan tak datang haid dan ada pula yang datang hanya setitik jer sebulan, terkejut kan? Tapi tu lah realiti hidup ni. Untungkan wanita yang haidnya teratur, tiada masalah sampai haid datang pun tak perasan. Gembira dan bahagia wanita melakukan aktiviti seharian. 

Haid yang teratur dan lancar ni amat penting buat wanita terutama yang merancang kehamilan. Tapi ramai wanita, kadang tak ambil kisah. Bertahun-tahun keadaan dia macam ni.
  • Haid kejap ada kejap takde
  • Kalau ada pun sikit-sikit
  • Badan membesar dengan jayanya atau badan kurus kering yang tak mahu naik-naik.
  • Sengugut sebelum dan semasa period. 
  • Asal nak period je, nak kena MC
  • Golek2 atas katil memang wajib setiap bulan
  • Pucat muka menahan sengugut,  waktu ni badan lemah nak jalan pun rasa macam nak seret badan....

Haid Kembali Teratur Dan Lancar Dengan Vivix

Bila haid kembali teratur dan lancar, bertapa seronoknya seseorang wanita itu kan, terasa terlepas satu bebanan dan tekanan emosi yang terpaksa di lalui setiap bulan. Kalau tidak, setiap bulan asyik fikir jer bab haid ni sedangkan banyak lagi hal lain nak fikir kan. 

Vivix merupakan antioxidant yang menstabilkan hormon wanita. Mengurangkan tekanan oksidasi dalam badan yang selalu menyumbang masalah hormon. Dengan pengambilan yang konsisten dan mengikut dos satu sudu kecil sehari sahaja, insya Allah masalah hormon akan dapat diatasi.

Alhamdulillah dengan VIVIX haid mereka kini kembali kembali teratur dan lancar. Bahagianya.



Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order. 
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau
 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/ 

3 comments:

  1. Haid ni kena jaga bagi perempuan, sib baik ada VIVIX

    ReplyDelete
  2. Jual Cytotec jakarta Obat Telat Bulan Misoprostol Cytotec asli ONLINE
    Diberikan dosis dan aturan pakai YanG benar supaya TELAT BULAN Cytotec berhasil 100%,
    Jika cara minum cytotec yang benar tanpa efek samping dan tidak membahayakan jiwa.
    WANITA HAMIL bersih total.

    Obat Misoprostol Cytotec Obat Telat Bulan asli diproduksi oleh USA. Per tablet Rp 125.000,-
    Mengandung MISOPROSTOL 200mcg Lebih berkhasiat dan efektif di bandingkan
    MISOPROSTOL Lokal seperti Gastrul, Citrosol dan OBAT TELAT BULAN MISOPROSTOL CYTOTEC yang generik.
    Cytotec pfizer Aman cepat akurat untuk mengatasi TELAT DATANG BULAN.
    Diberikan dosis cytotec misoprostol dan aturan pakai YanG tepat supaya TELAT BULAN berhasil 100%,
    aman dan tidak membahayakan jiwa.

    Harga Obat Cytotec diapotik
    paket 1. Obat Cytotec Telat 1 Bulan @500 rb.
    paket 2. Obat Cytotec Telat 2 Bulan @950 rb.
    paket 3. Obat Cytotec Telat 3 Bulan @1,450 000

    - ketik. telat 1 bulan / 2 bulan _nama dan alamat_tranfer via mandiri/BRI
    - Konfirmasi jika ANDA sudah tranfer pembayaran
    - Setelah transfer silahkan sms NAMA & ALAMAT TUJUAN LENGKAP.
    - Obat Cytotec 200mcg kami kirim hari itu juga.
    - Kami akan Konfirmasi No Resi pada Anda
    - Misoprostol Cytotec 200mcg Dikirim kealamat tujuan

    lancar haid
    misoprostolhotline
    Jual Cytotec jogja : +628562 800 145

    ReplyDelete