Saturday, August 6, 2016

Nak Cepat Turunkan Berat Badan Jom Bakar Kalori Dengan Sirap Merah Anggur



Di antara faktor untuk penurunan berat badan adalah berlaku peningkatan dari segi pembakaran kalori dalam badan. Resveratrol ni memang memberi kesan yang sangat besar terhadap badan (biologi) kita melalui peningkatan kesihatan dalam pelbagai cara, termasuklah mengawal berat badan kita.

Bagaimana Resveratrol Bantu Bakar Lebih Banyak Kalori

Dalam satu kajian terbaru, penyelidik daripada Sepanyol telah mengambil 2 kumpulan tikus yang diberi makan dengan diet tinggi kalori. Salah satu daripada kumpulan tikus tersebut ditambah dengan resveratrol di dalam diet selama  6 minggu.

Bagi memahami bagaimana resveratrol boleh membakar lebih banyak kalori, pada akhir 6 minggu untuk ujikaji tersebut, tisu daripada bahagian otot kaki tikus berkenaan telah diambil, dan beberapa kunci gen yang memodulasikan (mengawal) metabolisma dan thermogenesis (penjanaan haba) diukur. Penyelidik yang terlibat mengambil tisu di bahagian kaki kerana tisu berkenaan merupakan pengawal  utama suhu badan kita.

Hasil daripada pemerhatian kajian tersebut didapati bahawa hanya otot yang diberikan resveratrol telah meningkatkan jumlah protein yang dipanggil UCP, pengatur utama thermogenesis.
UCP ini adalah jawapan kepada bagaimana resveratrol dapat membantu membakar lebih banyak kalori.

Penemuan ini dianggap besar kerana ia boleh membantu menjelaskan bagaimana penggunaan resveratrol boleh menyumbang kepada peningkatan pelepasan haba di seluruh badan.

Dalam erti kata lain, resveratrol membantu merendahkan kadar lemak dalam badan dengan membantu otot kita melesapkannya (menukarkannya) sebagai haba. Maka, resveratrol boleh menjadi cara yang agak popular untuk menurunkan berat badan kerana dengan resveratrol, lebih banyak kalori terbakar.

Resveratrol Boleh Diperolehi Dari Vivix 

Resveratrol paling mudah diperolehi melalui Vivix. Vivix yang terdiri daripada anggur muscadine, polygonum cuspidatum, lobak ungu dan elderberi eropah sebagai 4 bahan utamanya sangat tinggi dengan resveratrol.

Apa yang paling penting, Vivix adalah semulajadi, dijamin sentiasa berkesan, sentiasa selamat dan menjadi pilihan ramai orang untuk penjagaan kesihatan menyeluruh, penyakit kronik termasuklah mengurangkan berat badan.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.

Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/ 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive