Saturday, June 7, 2014

Set Tambah Berat Badan Shaklee

Kebiasaanya orang bertanya pasal slimming set,tapi jangan tak tau ada juga yang bertanya tentang cara nak tambah berat badan. 
Jika anda mengalami masalah ini anda boleh mencuba Set Tambah Berat Badan Shaklee.Buat masa ini memang Set ini terbaik di pasaran untuk naikkan berat badan.

Bukan semua ingin mencari supplement untuk kurus, malah ada juga mereka yang mencari supplement untuk TAMBAH BERAT BADAN! terutama untuk mereka yang KURUS atau SANGAT KURUS yang lebih menginginkan berat badan yang lebih ideal. Kami ingin menyarankan 3 supplement Shaklee yang asas dan lengkap untuk membantu anda tambah berat badan anda dan menjadikan bentuk badan anda lebih ideal.
- See more at: http://supplement4all.blogspot.com/2013/10/tambah-berat-badan-dengan-supplement.html#sthash.RHTfOHVG.dpuf
Dalam Set Tambah Berat Shaklee ni terdapat VitaLea, vitamin B Complex dan Meal Shakes. Jom kita kenali kehebatan setiap supplemen ni.
MEAL SHAKES
Meal Shakes ni yang membuatkan dia BEST adalah rasa dia memang awesome! Macam rasa vanila shakes gitu. Meal Shakes kaya dengan PROTEIN dimana pengambilan protein amat penting dalam proses menambah berat badan kerana ianya merupakan asas kepada pemakanan tubuh badan kita. Yup, untuk menambah berat badan, tips simplenya adalah makan makanan yang kaya dengan protein. Apabila sel kita sihat hasil daripada pengambilan protein yang berkualiti, maka badan kita lebih mudah untuk menyerap segala kebaikan zat dan vitamin.  
Meal Shakes juga membekalkan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang penting. Ia mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran. 

VITA-LEA

Vita-Lea pula merupakan multivitamin dengan formulasi zat besi yang mengandungi 
  • 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 
  • 12 vitamin dan 
  • 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA di dalam setiap tablet. 
Wow!! Ianya merupakan elemen penting bagi sel tubuh yang menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon. Vita-Lea merupakan supplement penting kerana ia memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu, mengelakkan pitam dan pening. 

B COMPLEX

Pengambilan vitamin B Complex juga penting bagi mereka yang ingin menambahkan berat badan. Si kurus biasanya akan berasa cepat letih dan lesu. B Complex menukarkan makanan kepada tenaga, dimana ia mambantu penghadaman, menukarkan lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan. Istimewanya B Complex Shaklee ni ialah ia mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik. Ia juga mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Untuk mendapatkan Set Tambah Berat Badan ini, anda boleh terus klik link di bawah dan terus order!!Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

Atau 
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:- 
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/   
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS: 013-4505852


Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive