Sunday, July 31, 2016

Berpantang Hanya Dengan Sirap Merah Anggur?


Saya mempunyai seorang customer yang order vivix twinpack untuk diberikan kepada suaminya sebagai ikhtiar untuk menghentikan ketagihan merokok.

Bila saya follow up dan tanya macam mana dengan program untuk stop merokok tu, customer ni bagitau suaminya tak minum lagi vivix, mungkin belum bersedia agaknya.

Customer saya ni jugak sedang hamil anak pertama dan hanya menunggu waktu untuk melahirkan anak. Dan dia bersalin secara pembedahan ( czer). Dia maklumkan kepada saya baby dia ada G6PD,jadi semua set bersalin jenis2 jamu dan herba yang dibelinya tidak boleh dimakan sebab akan memberi kesan kepada bayi.

Dia tanya saya boleh tak dia mkn vivix tu, mungkin dia dah buntu dan tak tahu nak ikthiar apa untuk penjagaan dalaman semasa berpantang supaya luka czer dia cepat pulih.  Di tambah dengan keadaan bayi yang kuning berpanjangan. Saya pun menasihatkan dia untuk konsisten minum vivix tu, insyallah vivix sangat pakar dalam penyembuhan luka.

Dan hari ni suka utk saya kongsikan kesan vivix setelah ibu ini amalkan...hanya berpantang bersama VIVIX jer. Nasihat saya utk ibu bersalin pembedahan (czer) terbaik ambiklah vivix.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.  
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau
 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/ 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive