Tuesday, March 27, 2018

Katarak Tak Perlu DiBedah Dan Power Mata Semakin Berkurang Inilah Puncanya.

Testimoni daripasa Puan Sabariah binti Abdul Rahman. Syukur sangat sebab selepas pembedahan mata yang pertama beliau akan menjalani satu lagi pembedahan mata di sebelah kiri. Tak sangka bila amalkan Vivix dan Caratomax, matanya makin sihat dan pembedahan kedua tidak lagi diperlukan.

Kredit : Supermom Shaklee Story

cara hilangkan selaput mata

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya Sabariah Binti Abdul Rahman, berusia 74 tahun. Saya baru menjalani pembedahan katarak mata kanan pada 8 Disember 2016 yang lalu.  Pembedahan mata kiri pula asalnya dijadualkan pada 9 Januari 2017. Selepas pembedahan pertama, saya mengambil Vivix dan Carotomax secara megadose bagi tujuan pemulihan. Namun kesan lain yang saya dapat selepas pengambilan secara megadose itu, saya tidak lagi perlu menjalani pembedahan untuk mata kiri kerana didapati mata semakin sihat.

Lebih menggembirakan, selepas sebulan dibedah, sewaktu pemeriksaan susulan di Pusat Katarak MAIWP, didapati power kedua-dua mata saya semakin menurun dengan banyak. Alhamdulillah, saya kini masih dalam proses pemulihan disebabkan faktor umur yang semakin meningkat. Saya juga masih meneruskan pengambilan suplemen lain untuk kesihatan yang lebih optimum.
Kalau nak cuba turunkan power mata anda, tak salah mencuba sesuatu yang baik dan mempunyai kajian seperti di Shaklee.

Sabariah Abdul Rahman.

Ha, betul sangat kan Puan Sabariah. Alhamdulillah tak jadi dah pembedahan bila mata makin sihat. Malah power mata pun makin berkurangan. Pengambilan Vivix dan Caratomax bukan sahaja bagus untuk mata,  malah sangat bermanfaat untuk kesihatan keseluruhan.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix dan carotomax, anda boleh klik link di bawah dan terus order. Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda akan mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli. 


Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya. Dengan setiap pembelian anda layak mendapatkan konsultansi secara percuma:   

SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement 
 
Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni di atas adalah dari pengguna produk Shaklee yang sebenar. Namun hasilnya mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive