Sunday, May 6, 2018

COD Vivix Untuk Pesakit Kanser Di Bukit Selambau

Kali ini lokasi COD vivix saya di kampung mak tercinta, Bukit Selambau. Lepas COD jer terus singgah rumah mak. Hari cuti sekolah, suami pulak takda rumah, customer urgent sangat nak vivix, jadi ummi Shaklee ni pun bawak semua lah anak-anak pergi Kampung Tok Nyan Bukit Selambau.

Jalan nak masuk ke kampung tu hanya mini tar. Kalo bertembung ngan keta yang datang dari arah hadapan alamatnya masuk dalam bendang lah...hihihi.
Pengedar Shaklee Bukit Selambau

Seronoknya anak-anak bila pi rumah customer ni, ruang depan yang luas jadinya boleh ler depa melompat sakan. Sempat saya snap gambar depa,nanti boleh masuk blog...COD vivix BUKIT SELAMBAU. So kalo hangpa orang Bukit Selambau yang nak vivix boleh terus cari orang kampung hangpa tau....sapa orang tu...SAYALAH...hihihi.

COD vivix Bukit Selambau


Saya Soffiah merupakan Pengedar Shaklee di Sungai Petani, Kedah. Saya menawarkan perkhidmatan penghantaran secara cash on delivery (COD) produk Shaklee bagi anda yang berada di Sungai Petani serta kawasan yang berdekatan seperti Sungai Lalang, Bedong, Gurun, Kuala Ketil dan sekitarnya. Jadi jika anda yang tinggal di Sungai Petani dan sekitarnya ingin mendapatkan produk Shaklee, anda bolehlah menghubungi saya.

pengedar vivix bukit selambau


Lokasi saya di Ambangan Heights. Sekiranya anda ingin datang sendiri mengambil produk vivix anda boleh datang ke Ambangan Height dan saya akan bertemu dengan anda dilokasi yang ditetapkan.

Pembelian produk Shaklee melalui saya, akan layak untuk mendapat konsaltansi berkaitan produk secara percuma. Hubungi saya Pengedar Shaklee Anda di Sungai Petani :

Soffiah Mohd Shariff
SMS/whatapps: 013-4505852
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
FB: Soffiah Shariff
Lokasi : Ambangan Heights, Sungai Petani
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive