Thursday, May 4, 2017

Kenali Jenis Dan Warna Keputihan Penyebab Kanser Rahim


Rasa gatal-gatal pada alat kelamin atau faraj (vagina) adalah salah satu masalah utama yang sering berlaku pada wanita. Faktor kebersihan yang tidak di ambil peduli adalah salah satu penyebab kegatalan. Kebanyakkan kaum wanita berasa malu untuk berjumpa dengan doktor apabila mereka menghadapi masalah demikian. Bagaimana keputihan boleh membawa kepada penyakit kanser ovari?

Simptom Keputihan Yang Disebabkan Kanser.

Vagina Mengeluarkan Cecair Berbau Yang luar Biasa

Masalah keputihan yang berbau merupakan perkara yang biasa di alami oleh setiap wanita. Namun anda perlu berwaspada jika masalah keputihan itu atau lelehan di vagina anda semakin bertambah , mengeluarkan bau yang busuk dan pengeluaran cecair yang tidak tetap kerana ia boleh menjadi tanda awal kepada jangkitan pada vagina, kanser rahim atau endometrium.

Selain itu tanda-tanda lain adalah masalah keputihan atau lelehan tersebut akan menjadi lebih banyak, pucat, berair, kemungkinan berwarna coklat atau bercampur darah.

Jika rawatan segera tidak diambil atau terlalu lewat mendapatkan rawatan ianya boleh menyebabkan kematian.

5 Bahaya Lain Akibat Masalah Keputihan

  1. Menyebabkan kemandulan dan kehamilan di luar rahim

  2. Penyakit keputihan yang tidak mendapat rawatan dalam jangka masa yang lama adalah lebih sukar untuk diberi rawatan. Ini adalah tindakbalas penambahan kekuatan bakteria atau kulat terhadap antibiotik atau antifungal yang diberikan kepada pesakit. 

  3. Jangkitan yang bermula daripada bahagian faraj (vagina), boleh menyebabkan jangkitan sekunder di mana kuman tersebut boleh masuk ke dalam saluran darah akibat pesakit menggaru hingga luka. Gejala ini dikenali sebagai kandidiasis invasif yang sangat merbahaya dan perlukan rawatan rapi. 

  4. Masalah keputihan akan menjadi lebih kronik akibat jangkitan di faraj menular ke bahagian rongga rahim (uterus) dan seterusnya ke saluran pengeluaran telur (fallopian tube). Jangkitan kronik ini boleh menyebabkan kandungan terbentuk di luar rahim dan juga pendarahan yang berlebihan yang mengakibatkan kematian ibu dan bayi. 

  5. Wanita yang mempunyai sistem daya tahan badan yang rendah, penyakit keputihan yang dianggap biasa boleh menjadi serius serta mengancam nyawa.

Pengambilan VIVIX Membantu Masalah Keputihan Dan Kanser Ovari

Testimoni Vivix Membantu Keputihan Dan Kanser Ovari








Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau
 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/  


Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni di atas adalah dari pengguna produk vivix Shaklee yang sebenar. Namun hasilnya mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive