Sunday, October 25, 2015

Kenapa Perlu Pakai Inner Anti Tembam?

gambar ini sekadar hiasan
Pernah anda dengar inner anti tembam? Sekarang ni sudah menjadi satu trend bagi wanita bertudung memakai inner anti temban. Selain dapat menutup aurat ia juga dapat menutup ketembaman muka anda. Hebatkan bila pakai inner ni, pipi anda yang babam tu tetiba jadi bujur sirih bak pauh dilayang. Jadi nak berselfie pun rasa konpiden gitu.

Tapi mampu ke anda nak menyembunyikan size badan anda yang babam jugak tu??? Jadi anda hanya menipu diri sendiri jer kan. Kalo rakan-rakan anda ajak buat reunion agaknya anda nak bagi alasan apa yer tak dapat pergi dek rasa segan silu kat gambar dalam Fb nampak lain tapi kat luar nampak tersangat lain.

Jadi untuk mengembalikan keyakinan anda tu apakata anda mengambil set slimming Shaklee. Dah ramai yang berjaya menurunkan berat badan mereka. Pasni tak perlu lagi pakai inner anti tembam lagi.










Nak tahu tak apa akak2 ni ambil untuk dapat kurus tip top macam ni. Tentulah mereka memilih produk kurus Shaklee. Shaklee mengamalkan 3 peringkat untuk kurus iaitu:

1) Membakar
Pemecahan lemak dan kolestrol. Proses pemecahan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard.  Lecithin dinamakan pengemulsi semulajadi kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak
2) Mendetox atau membuang 
Membuang lemak dan toksin dalam badan. Proses mendetox dan membuang adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.

Bagi yang tidak sembelit, boleh mengambil Alfalfa, dan yang mengalami masalah sembelit, boleh ambil Herb-Lax.. Herb-Lax tidak sesuai untuk ibu yang menyusu kerana ia akan menyebabkan bayi cirit-birit.
3) Membina
Untuk membina otot dan mengelakkan dari kulit menggeleber. Proses membina otot dengan protein. Ini adalah kerana protein sangat membantu dalam meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot dari bebas lemak.

Untuk protein yang terbaik, disyorkan kawan-kawan mengambil Cinch Shake Mix tetapi bagi ibu yang menyusu  disyorkan mengambil ESP / Mealshakes..(ESP juga membantu dalam membanyakkan susu badan).
Kenapa mesti mengambil protein?
Ini kerana apabila lemak diurai dari badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam.

Anda mesti tertanya-tanya mengapa mesti begitu banyak yang perlu diambil dalam set kurus Shaklee.
Ini adalah kerana Set Shaklee tidak seperti Set Kurus jenama lain yang memberikan kesan dengan cepat dan tidak kekal. Selain itu, set lain memerlukan anda untuk berpantang. Mesti anda tidak mahu seperti itu. Tapi ini bukan bermakna anda tidak perlu pantang jika mengambil Set Shaklee. Cuma anda perlu mengurangkan LEMAK dan perlulah juga bersenam dan MINUM AIR SEBANYAK 3 LITER supaya proses pengurusan berjalan dengan lebih berkesan.

Untuk mendapatkan Set Kurus Optimum ini, anda boleh terus klik link di bawah dan terus order!!
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

Atau 
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma:- 
Facebook: Natural-Beauty-With-Natural-Supplement/      
 
Shaklee ID: 1027990 Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com
SMS/whatapps: 013-4505852

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive