Tuesday, October 4, 2016

Tips Mudah Kecutkan Fibroid Dari 7cm ke 2cm Dalam Masa Seminggu

cara kecutkan fibroid

Cara Kecutkan Fibroid Dari 7cm ke 2cm Dalam Masa Seminggu

Hasnah tak sabar-sabar menanti kehadiran sepupunya, Rita yang paling rapat dengannya sejak kecil yang akan pulang dari US hari ini. Rumahnya akan menjadi kunjungan pertama Rita kerana suami Hasnah yang akan menjemputnya di lapangan terbang. Dah tentu anak-anak Hasnah turut serta. Lagipun Rita pulang bersama suaminya, mat saleh yang ditemui di US.

Hasnah bukan tak mahu jemput Rita di lapangan terbang, tapi pagi ini dia rasa kepalanya pening, macam nak pitam pun ada. Jadi, dia memilih untuk rehat saja di rumah sementara menantikan kedatangan Rita.

Sampai saja di rumah Hasnah, terkejut bukan kepalang Rita apabila melihat muka Hasnah yang sangat pucat dan kelihatan sangat tak bertenaga.

tips kecutkan fibroid

Pada mulanya, Hasnah menafikan dan mengatakan dia sihat sahaja. Tapi selepas didesak oleh Rita, Hasnah membuka cerita. Sebenarnya hampir setahun dia menderita begitu kerana pendarahan yang banyak setiap kali haid. 

Dia disahkan mempunyai fibroid sejak 2 atau 3 tahun lepas, tetapi sejak setahun lepas dia mula pengalami pendarahan yang banyak sehingga kadang-kadang menyebabkan dia sering pening dan hampir pitam. Kadang-kadang dia berasa penat dan nak tidur saja.

6 bulan lepas, dia berkunjung ke klinik dengan bacaan hemoglobin (Hb) 7 sahaja dan menurut doktor, dia mempunyai 3 biji fibroid yang bersaiz antara 3-7cm. Selepas itu, Hasnah tidak hadiri temujanji kerana doktor itu memberitahu bahawa Hasnah perlu dibedah untuk membuang rahimnya.

Wanita mana yang sanggup rahimnya dibuang? Tapi adakah itu sahaja penyelesaian untuk fibroid?

Bilakah Pembedahan Mungkin Jalan Yang Paling Baik?

Pada kebiasaannya, fibroid tidak perlu dibedah, tetap saiznya perlu dipantau kerana fibroid akan mengecut sebaik sahaja wanita itu menopaus. Tapi, jika fibroid mengakibatkan pendarahan yang banyak sehingga menyebabkan anemia kronik dan menganggu kehidupan seorang wanita ataupun saiznya terlalu besar sehingga mengganggu fungsi organ lain, jadi mungkin pembedahan adalah jalan penyelesaian yang boleh dipertimbangkan.

Tapi sebelum setuju dengan pembedahan, anda tentu nak cuba kecutkan tanpa dibedahkan?

Testimonial Seorang Wanita Yang Menghidap Fibroid Dengan 7 cm.

Kalau ikut 7cm tu agak besar sebenarnya, tapi hanya dalam 1 minggu, saiz fibroid berjaya dikurangkan.

ubat kecutkan fibroid
Jiran saya umur 47 tahun, diagnosed with fibroid 7cm in early November. Bought Vivix last week, bila date tak ingat…So dia makan Vivix less than 1 week.. Isnin 18/11 check up, fibroid dia dah 2 cm.. Sekian, mekasey

Kak sham ke cak?

so.. gaji ni saya akan beli Vivix for myself, since I was diagnosed having a lump on my left side of breast. Bismillahitawakkaltu..

Bagaimana Vivix membantu mengecutkan fibroid

Fibroid memang dikatakan berpunca daripada hormon estrogen yang berlebihan dan genetik. Tapi, tidak kah anda berminat nak tahu, bagaimana gen anda rosak dan hormon estrogen meningkat? Kerana penyakit genetik takkan tiba-tiba muncul.

Menurut kajian yang dimuatkan dalam Jurnal of Assisted Reproduction and Genetics. Volume 30, Issue 7 pada Julai, 2013 fibroid terjadi disebabkan terdapat masalah dalam sistem antioksida dalam badan. Maksudnya fibroid terjadi disebabkan oleh pengaruh radikal bebas. Sebab itu Vivix yang diekstrak daripada 4 jenis tumbuhan yang sangat tinggi dengan antioksida sangat berkesan untuk mengecutkan fibroid.

kecutkan fibroid semasa hamil

Vivix sebenarnya adalah salah satu cara paling berkesan untuk memelihara kesihatan dan sepatutnya dimiliki oleh semua orang.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vivix, anda boleh klik link di bawah dan terus order.  
Selamat Membeli belah bersama Shaklee!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5cba6e74e996a4b1d7534b6bdc8ee5f6
Atau
 
Dengan Pembelian 2botol vivix Anda layak mendapat keahlian secara percuma dan penjimatan dengan harga Ahli.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultansi secara percuma:
SMS/whatapps: 013-4505852   (Soffiah)
Shaklee ID: 1027990
Emel/ YM: soffiah_ms@yahoo.com

Facebook: Natural Beauty With Natural Supplement/

Share:

0 comments:

Post a Comment

Perkongsian Wanita ini Atasi Masalah Batu Karang Hempedu Ketika Hamil

  Sedar tak sedar Migrain,Gerd, Batu karang hilang asbab amalkan 3 ketul ni masyaAllah tadi husband baru tegur “ eh gerd ayang hilang dah e...

Jom Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

VIVIX The Best Antiaging

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Auto Malaysia Backlinks
My Ping in TotalPing.com

Labels

Blog Archive